je vertoont je liever hierin?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
Die andere twee maar dan rechtop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.Maar niet als een hoer.
![]()
Het hoofd doet het hemquote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ben mij er volledig van bewust dat ik er volstrekt belachelijk uitzag.Maar niet als een hoer.
![]()
Nou, nee.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:43 schreef Meddo het volgende:
[..]
je vertoont je liever hierin?![]()
[ afbeelding ]
ik heb nog een losse euro, wat doe je er allemaal voor?quote:
Die ogen zitten daar ook handigquote:Op zondag 22 juni 2008 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al vastgesteld jah.Er ging zelfs een jongetje in de metro aan mijn tieten zitten om de ogen van de leeuw aan te wijzen.
Je mag dr een hoer noemenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:49 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb nog een losse euro, wat doe je er allemaal voor?
Ik ben allang blij dat je mij aanziet voor een normale, weldenkende burger.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
O... my... fucking... God!.
Echt: normale, weldenkende burgers doen niet onder voor de jostiband tijdens het EK / WK.
Oh maar dat vertelde je er gisteren niet bij. Het is nu helemaal niet zo'n gekke gedachte.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:
Was ik gisteren met mijn schoonfamilie naar de kroeg om de wedstrijd () te kijken. Van tevoren ging het broertje van mijn vriend zich in de auto even omkleden in een oranje shirt. Ik sta buiten de auto op hem te wachten. Ik stond daar met mijn brulshirt aan, een hoed met Welpies op en vlaggetjes in mijn hand. Komt er ineens een Aziatische vrouw recht op mij af lopen. Vlak voor mijn neus staat ze stil. Ze kijkt me recht aan en zegt "Hoer!". Vervolgens draait ze zich om en loopt weer weg.
Ik dacht op de 2e foto dat je een voorbinddildo om hadquote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
"Hoe vat ik dingen fout op?"quote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je mij aanziet voor een normale, weldenkende burger.
Wat vertelde ik er niet bij?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh maar dat vertelde je er gisteren niet bij. Het is nu helemaal niet zo'n gekke gedachte.
Dat is de kraan.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht op de 2e foto dat je een voorbinddildo om had
Je lijkt net een down-patiënt.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |