Niemand?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef AJ187 het volgende:
Ik wil ze online bestellen. Vallen ze groter of kleiner uit?
Gewoon eerst passen in de winkel, dan weet je je maat. Vervolgens koop je ze op internetquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef AJ187 het volgende:
Ik wil ze online bestellen. Vallen ze groter of kleiner uit?
Hey, de optical whitequote:Op maandag 14 juli 2008 02:28 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
En er zitten zakjes aan de zijkant..Handig
En dezeZijn nog steeds wit
[ afbeelding ]
Die heb ik dus ook. Da's geen vrouwenmodel (anders hadden ze die niet in maat 9)quote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef vogelkooi het volgende:
hey,
Ik heb vandaag nieuwe all stars gekocht, ik kwam thuis en het eerste wat me zus zei: ''die heeft rossanne ook, is echt een vrouwen-model''.
Ik vind van niet maar ik wil toch es weten wat jullie vinden :
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik weet het moet wat zelf verzekerder zijn, maar ik ben nog niet zo bekent in all-star's
Dat had ik eigenlijk alleen de eerste 1 of 2 dagen... Daarna zaten ze al een heel stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:12 schreef Quir het volgende:
Ik heb even terug ook All Stars gekocht, kreeg verdomd last van mijn tenen omdat ze zo smal zijn.
Zo snel mogelijk weer Vans gekocht.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:40 schreef Fezzizzel het volgende:
fijne schoenen, heb nu ook een paar. maar waarom piepen die krengen toch steeds als je loopt?
Ligt aan je zweetpootjes op dat momentquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik ben dus gelukkig niet de enige.De mijne piepen op sommige dagen meer dan andere trouwens, geen idee waar dat aan ligt.
Ik weet niet waar je woont, maar in Breda heb ik zat winkels gezien met lage blauwequote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:02 schreef Noshiba het volgende:
heeft iemand enig idee waar ik gewoon van die lage blauwe all-stars kan kopen? ik kan ze niet vinden in de winkel en nu wordt ik hopeloos xD
Geldt dat ook voor leren All Stars? Ik heb me al rot lopen zoeken maar ik vind geen leren modellen om te passen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:55 schreef flaykd het volgende:
ze vallen 1 maatje groter, dus je moet 1 maat kleiner kopen
Bij alle Footlockers waar ik geweest ben hebben ze de leren variant.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor leren All Stars? Ik heb me al rot lopen zoeken maar ik vind geen leren modellen om te passen.
Denk niet dat je ze kan terug sturen, worden 'speciaal' voor je gemaaktquote:Op maandag 28 juli 2008 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Da's ei'k best leuk jaVraag me alleen af of dat lekker gata werken.... en of je'm (als ie niet mooi is gewworden) nog terug kan sturen
Wil altijd toch wel een schoen zien voordat ikw eet of ik 'm echt mooi vind.
quote:A run of 12 pairs will be available at Hong Kong’s Juice with an exorbitant price (for any shoes let alone Chucks) of $2,999 HKD (approximately $384 USD).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |