Vind die eigenlijk best wel vet!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:52 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat ze een beetje doorslaan.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:25 schreef Brownietje het volgende:
succes![]()
http://hypebeast.com/2008(...)jacket-chuck-taylor/
[..]
Ik koop om de zoveel tijd voor 5 euro van die schoenen bij de bristol ga ik altijd op stappenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:35 schreef Nashje het volgende:
Zijn er nog ergens neppe All stars te koop tegen zo'n heerlijk laag prijsje?
Dan gaat me reputatie er aan!!!11111quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
ja, overal
Loop de schoenenreus in of zo'n zaak
Mja die neppe zijn dezelfde kutkwaliteit als orginele dus qu datquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan gaat me reputatie er aan!!!11111
Nee oke. Zal eens kijken. Me originele zwarte All stars zijn aan het slijten, dus ben ik van plan een goedkoop stelletje in leuk kleurtje te kopen.
quote:Converse:
Converse continues its celebration of 100 years with the debut of its Fall 2008 Footwear Collection that celebrates the brand’s iconic presence throughout the last ten decades and undeniable influence on pop culture. Converse pays homage to The Grateful Dead and Kurt Cobain as musicians who have transformed culture and changed the world featuring shoes designed to honor these pioneers of music who have disrupted the status quo.
The Doors:
Yeah, I’m sure there will be some mixed opinions on this. They are Converse Jack Purcells, and we’re doing them during Converse’s 100th Anniversary with their slogan, “First In Sports, First In Rock ‘N Roll.”
There are four artists doing them:
The Beatles
Kurt Cobain
The Grateful Dead
The Doors
I know, I know, we’re ALL sellouts.
But The Doors dug this, they were involved in the design and creation, and we hope you’ll agree they’re very, VERY cool.
Or not.
The Doors have NEVER been artists to shy away from controversy.
We thought long and hard about this, and I gotta say, Converse Jack Purcells and rock go hand-in-hand, and have ever since the mid-sixties.
Los Angeles, CA
Wat is er zo speciaal aan die van Cobain dan? Het ziet er gewoon uit als een zwarte all star, alleen met heel klein zijn naam erop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:04 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de modellen van ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan?
Die van Kobain vind ik wel wat hebben, en dan vooral deze (zal er wel mee te maken hebben dat ze er ook al zo lekker versleten uitzien)
[ afbeelding ]
Die van the Gratefull death vind ik eerlijk gezegd een misser. Spreekt mij totaal niet aan, had ik veel meer van verwacht. Nu is het wachten op die van the Doors
Als Doors fan en Converse fan ben ik zeer benieuwd, maar ook bang dat het een tegenvaller wordt. Dit wordt er echter door het management van the doors over geschreven:
[..]
Staat al in mijn bericht, maar blijkbaar ben je druk bezig je gebruikersnaam eer aan te doen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan die van Cobain dan? Het ziet er gewoon uit als een zwarte all star, alleen met heel klein zijn naam erop.
Dat valt wel mee deze vind waarschijnlijk bij een winkel zoals de patta's of anders op Ebay .Zo ben ik ook aan mij Te dure Romanelli'squote:
Internet? google het zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:04 schreef Stienn het volgende:
weer iemand waar je nog all stars goedkoop kunt krijgen?
Ik zag ze gister nog bij de Intersportquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De gewone zwarte high zijn echt bijna nergens te krijgenZoveel winkels afgeweest
Nu gister maar online besteld
Ik heb de Punk van dat Century Project en ik ben erg erg blij meequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:04 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de modellen van ter gelegenheid van het 100 jarig bestaan?
Ik heb eigenlijk nog nooit een paar in een winkel gekocht... Juist dat speuren op internet naar dat ene model waar je helemaal weg van bent in jouw maat zo goedkoop mogelijk, vind ik erg leukquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:03 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De gewone zwarte high zijn echt bijna nergens te krijgenZoveel winkels afgeweest
Nu gister maar online besteld
Oh hebbe hebbe hebbequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:41 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Volgens UPS krijg ik vandaag een pakketje![]()
[ afbeelding ]
en voor mijn neefje die nog geboren moet worden...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah, cutequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:41 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:41 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op zondag 10 augustus 2008 19:26 schreef Verenjano het volgende:
Ik kom bijna niet meer op Fok!, maar wil toch even pimpen met mijn nieuwe all-stars die ik uit Amerika heb meegenomen
[ afbeelding ]
En deze voor m'n huisgenoot die jarig was geweest
[ afbeelding ]
Respectievelijk 45 en 20 dollar, gotta love it
Helaas dit keer er door de douane uitgepikt, kreeg het pakketje alleen in mijn bezit als ik een machtiging voor ¤30 zou tekenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:41 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
Fuck!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:23 schreef Marissje het volgende:
[ afbeelding ]
^^
Vandaag bij de V&D shopruiming gezien en ze waren nog in mijn maat, dus voor die ¤19,- maar meegenomen.![]()
Groen met witte veters .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |