abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59702819
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:27 schreef Nashje het volgende:
Heb ze!

[ afbeelding ]
fly
Ik doe niet aan googlen!
pi_59720615
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
zaterdag besteld via internet in U.S.A., maandag verzonden uit U.S.A., vandaag ontvangen

[ afbeelding ]

Mijn all stars Ramones... Me happy
meer pics?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:46:13 #53
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_59730852
wat hebben jullie allemaal mooie chucks in je bezit
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 juni 2008 @ 13:48:34 #54
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_59730920

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_59738412
quote:
zaterdag besteld via internet in U.S.A., maandag verzonden uit U.S.A., vandaag ontvangen

[ afbeelding ]

Leuuuuuk..I like!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 21:39:13 #56
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59740882
Die zijn gaaf! Waar gehaald?
Suffering from Oblomow's
pi_59742066
Draag al 3 jaar bruine all stars. Heb vandaag het kleurtje beige gekocht! even wennen..
pi_59761901
Ik had even een vraagje,

Ik wil voor het eerst (jaja) ook eens een keertje all stars halen..maar ik heb maat 46..
Misschien een stomme vraag..maar maken ze dit soort schoenen wel in grote maten? En zal het niet vreemd staan (ala bas van toor) ?
De enige echte.
pi_59761975
Juist All Stars zijn er ook in grote maten
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59762036
Ok bedankt!

maar lijk je met grote poten dan niet op bassie is mijn 2de vraag:D
De enige echte.
pi_59762128
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:21 schreef Rnie het volgende:
Ok bedankt!

maar lijk je met grote poten dan niet op bassie is mijn 2de vraag:D
Misschien heb ik vage voeten, maar ik heb maar 48 qua Nikes, 47 qua Quicks (NL merk!) en 45 qua AllStars, die vallen ook gewoon groot. Ik vind niet dat ik clownsschoenen heb, al zijn het natuurlijk ook geen kleine schoenen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59762145
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef vogelkooi het volgende:
Die 2de en 4rde vind ik wel tof.
En gewoon te koop bij Brittian, iig daar heb ik het 4e paar gekocht
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_59762770
weet iemand in welke winkel ze redelijk wat verschillende kleuren all stars hebben. heb bij o.a. america today gekeken waar ze wel een leuke aanbieding hebben, maar slechts een paar kleuren (die ik niet mooi vond). Zelfs zwart hadden ze niet... Of evt via internet? ik zou graag die bruine (chocolate) willen..
pi_59762883
ik heb de kruiswoord puzzel allstars!! alleen gekocht in barcelona! weet iemand winkels / sites, waar je all stars kunt kopen? en niet alleen de rode of de groene?
pi_59763398
quote:

[ afbeelding ]

Ze zijn gaaf, je laat alleen de schoen niet op zijn mooist zien
Die van mij zijn helaas alweer kapot gegaan
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 29 juni 2008 @ 00:02:30 #66
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_59764031
Ik heb trouwens hele vette USA import All-Stars, alleen die zijn me te groot (maat 11). Als er iemand is die ze wel past en ze voor een goeie prijs (45 euro of zo) over wil nemen dan hoor ik het graag (kan je ff mailen, zie mn profiel). Ze zijn natuurlijk nog ongedragen, zelfs het kaartje zit er nog aan. Ik pas ze gewoon niet (balen!) dus heb er niks aan.

Ze staan niet op internet (kan ze iig niet vinden) maaarrrrr... Ze lijken heel erg op deze:

Ik hoor ut wel!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  zondag 29 juni 2008 @ 00:04:49 #67
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_59764080
Ik heb trouwens hele vette USA import All-Stars, alleen die zijn me te groot (maat 11). Als er iemand is die ze wel past en ze voor een goeie prijs (45 euro of zo) over wil nemen dan hoor ik het graag (kan je ff mailen, zie mn profiel). Ze zijn natuurlijk nog ongedragen, zelfs het kaartje zit er nog aan. Ik pas ze gewoon niet (balen!) dus heb er niks aan.

Ze staan niet op internet (kan ze iig niet vinden) maaarrrrr... Ze lijken heel erg op deze:

Ik hoor ut wel!

Part 2 of the message:

Kan iemand me trouwens wat meer vertellen over shoppen via internet in de US? Hoe zit het met importheffingen, komen er nog veel kosten overheen?
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  zondag 29 juni 2008 @ 01:23:29 #68
16245 CarOnline
met lange O
pi_59765561
Vanavond dit juweeltje gekregen van mn ouders, meegenomen uit LA
Ze hebben 8 schoenwinkels gehad voor ze beet hadden
Dat was nog best lastig inplannen met hun strakke schema. Ze zijn niet heel bijzonder, maar wel tof dat ze door mn ouders gekocht zijn en dat ze echt op zoek zijn geweest. Winkel in winkel uit met mijn smsje met details voor het winkelpersoneel

En de linkerschoen natuurlijk ook
Screw them.
We're going home.
pi_59766040
quote:
Op zondag 29 juni 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Haha, ik dacht al!

Misschien dat ik later dit jaar ook weer naar de US ga. Dat zou dan meteen een ideale gelegenheid zijn om goedkoop All Stars in te slaan in ieder geval.

Wat kleding betreft ben ik niet zo van het internet-bestellen eigenlijk...
  zondag 29 juni 2008 @ 02:07:51 #70
16245 CarOnline
met lange O
pi_59766125
quote:
Op zondag 29 juni 2008 01:58 schreef Omniej het volgende:

[..]

Haha, ik dacht al!

Misschien dat ik later dit jaar ook weer naar de US ga. Dat zou dan meteen een ideale gelegenheid zijn om goedkoop All Stars in te slaan in ieder geval.

Wat kleding betreft ben ik niet zo van het internet-bestellen eigenlijk...
Ja, ik dacht ook dat ze goedkoop waren maar dat viel volgens mijn ouders nog best tegen
Screw them.
We're going home.
pi_59766364
Hangt ook erg af van het type natuurlijk, maar de meest 'standaard' versies zouden volgens mij niet al te duur moeten zijn. En met de huidige dollarkoers stelt het al helemaal niets meer voor natuurlijk, hehehe.

Op de Converse website zie ik mijn chucks ook voor 42 dollar staan (oftewel 27 euro), terwijl ik die hier nog voor bijna 70 euro heb gekocht.
pi_59767198
quote:
Op zondag 29 juni 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Vanavond dit juweeltje gekregen van mn ouders, meegenomen uit LA
Ze hebben 8 schoenwinkels gehad voor ze beet hadden
Dat was nog best lastig inplannen met hun strakke schema. Ze zijn niet heel bijzonder, maar wel tof dat ze door mn ouders gekocht zijn en dat ze echt op zoek zijn geweest. Winkel in winkel uit met mijn smsje met details voor het winkelpersoneel

[ afbeelding ]

Een vriend van mij neemt precies die ook mee voor mij uit New York volgende week Voor 28 euro
pi_59767256
TVP, dit kan nog eens van pas komen
  zondag 29 juni 2008 @ 11:15:25 #74
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59768730
v/d zomer heb ik een tussenstop met het vliegtuig op Atlanta, hopen dat ze daar ook winkels hebben waar ik ff goedkoop een paar chuckie's kan scoren!
pi_59772057
quote:
Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef vogelkooi het volgende:
hey,

Ik heb vandaag nieuwe all stars gekocht, ik kwam thuis en het eerste wat me zus zei: ''die heeft rossanne ook, is echt een vrouwen-model''.

Ik vind van niet maar ik wil toch es weten wat jullie vinden :
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]

Ik weet het moet wat zelf verzekerder zijn, maar ik ben nog niet zo bekent in all-star's
Onzin.
Heb ze zelf ook maar dan het lage model maatje 42/8,5.
Vind ze nog steeds erg gaaf
Ik had ze via Ebay btw, lage modellen met leuke patroontjes heb je niet zoveel in de winkels en sowieso zijn de prijzen voor All Stars belachelijk duur in NL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')