meer pics?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
zaterdag besteld via internet in U.S.A., maandag verzonden uit U.S.A., vandaag ontvangen
[ afbeelding ]
Mijn all stars Ramones... Me happy
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
zaterdag besteld via internet in U.S.A., maandag verzonden uit U.S.A., vandaag ontvangen
[ afbeelding ]
Misschien heb ik vage voeten, maar ik heb maar 48 qua Nikes, 47 qua Quicks (NL merk!) en 45 qua AllStars, die vallen ook gewoon groot. Ik vind niet dat ik clownsschoenen heb, al zijn het natuurlijk ook geen kleine schoenen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:21 schreef Rnie het volgende:
Ok bedankt!
maar lijk je met grote poten dan niet op bassie is mijn 2de vraag:D
En gewoon te koop bij Brittian, iig daar heb ik het 4e paar gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef vogelkooi het volgende:
Die 2de en 4rde vind ik wel tof.
Ze zijn gaaf, je laat alleen de schoen niet op zijn mooist zienquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik dacht al!quote:
Ja, ik dacht ook dat ze goedkoop waren maar dat viel volgens mijn ouders nog best tegenquote:Op zondag 29 juni 2008 01:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al!
Misschien dat ik later dit jaar ook weer naar de US ga. Dat zou dan meteen een ideale gelegenheid zijn om goedkoop All Stars in te slaan in ieder geval.
Wat kleding betreft ben ik niet zo van het internet-bestellen eigenlijk...
Een vriend van mij neemt precies die ook mee voor mij uit New York volgende weekquote:Op zondag 29 juni 2008 01:23 schreef CarOnline het volgende:
Vanavond dit juweeltje gekregen van mn ouders, meegenomen uit LA
Ze hebben 8 schoenwinkels gehad voor ze beet hadden
Dat was nog best lastig inplannen met hun strakke schema. Ze zijn niet heel bijzonder, maar wel tof dat ze door mn ouders gekocht zijn en dat ze echt op zoek zijn geweest. Winkel in winkel uit met mijn smsje met details voor het winkelpersoneel![]()
![]()
[ afbeelding ]
En de linkerschoen natuurlijk ook
Onzin.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:47 schreef vogelkooi het volgende:
hey,
Ik heb vandaag nieuwe all stars gekocht, ik kwam thuis en het eerste wat me zus zei: ''die heeft rossanne ook, is echt een vrouwen-model''.
Ik vind van niet maar ik wil toch es weten wat jullie vinden :
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik weet het moet wat zelf verzekerder zijn, maar ik ben nog niet zo bekent in all-star's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |