Valt me nog mee. Ik had wel verwacht er minimaal 1 dag in te staanquote:Op maandag 23 juni 2008 08:12 schreef OA het volgende:
Aangezien de statstool van Jort offline is, was het weer eens ouderwetsch handwerk!![]()
[..]
[..]
[..]
Dat dusquote:
Ik sta er ook niet inquote:Op maandag 23 juni 2008 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt me nog mee. Ik had wel verwacht er minimaal 1 dag in te staan.
Klonk? Altijdquote:
Immerquote:Op maandag 23 juni 2008 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een bescheiden posters zijn wij ook he.
Goed topic...quote:
Absoluutquote:
TimFritsquote:
dat maakt toch niet uit? Het is opmerkelijk genoeg voor mijn doen namelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
denk dat het wereldrecord wat scherper staat
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb gisteren een persoonlijk record gebloken; zeven dagen achtereen in het cafe zitten![]()
Krijg ik nu een nieuwsbericht?
quote:Indahnesia.com zit zeven dagen in café
Kwaliteitsuser Indahnesia.com heeft naar eigen zeggen een persoonlijk record gebroken. Hij heeft maar liefst op zeven achtereenvolgende dagen in het café gezeten. Nooit eerder lukte het hem, om welke reden dan ook, om dit record neer te zetten.
Na zijn bekendmaking kreeg hij niets dan lof over zich uitgestort door met name slowchatters uit dé SC van FOK!, de KSC. Het EK voetbal is mede verantwoordelijk voor deze opmerkelijke prestatie. Indah bereidt zich alweer voor op de volgende recordpoging: "Ik ga tijdens de komende Olympische Spelen het record proberen op 10 dagen te zetten."
FOK! wenst hem alvast succes!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |