abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59603311
Een pareltje voor de kenners en liefhebbers:

American Standard Stratocaster uit 1998 in Candy Apple Red. Deze Standard Strat is voorzien van heel bijzondere Fender Custom Shop '69 Pickups. Die exemplaren in deze Strat zijn uit een kleine serie handgemaakt en gekenmerkt door Abigail Ybarra (The queen of pickups), de Fender Custom Shop medewerkster die zins de jaren 50 bij Fender werkt en in de jaren 60 onder meer de Pickups voor Jimi Hendrix en andere bekende gitaristen gewonden heeft en dat is duidelijk te horen.

Deze Strat is heel goed ingespeeld en heeft door de Custom Shop '69 Pickups het typische Jimi Hendrix 60er jaren klank. Onder meer is dit ook te danken aan de zeer goed afgewerkte en uiterst mooie Mapleneck uit 2005, het zware stalen tremblok en natuurlijk het american premium Alder hout van de preselected body. De neck is vervangen door een originele USA Fender Mapleneck uit 2005, dit leek een betere alternatief dan refretting bij de "gitaarboer". Het slagplaat, knoppen en pick-upcovers zijn vintage greenish white wat op de foto's niet goed te zien is. De gitaar verkeerd in volledig complete staat en werkt als nieuw. De gitaar word in de originele Fender koffer geleverd. Alles Made in USA. De kenners weten wat voor waarde zoiets heeft. Hij klinkt echt on-ge-lo-ve-lijk.

Ik doe hem weg voor 850 euro. Dit is een vaste prijs.
Ophalen in Rotterdam of verzendkosten voor de koper. Alhoewel ik zoiets liever niet aan TNT toe vertrouw..

pi_59642217
Hij is echt geweldig. Heb hem pas een kleine week overgenomen. Durfde hem maar 3 keertjew uit te testen, wil hem zo nieuw mogelijk houden. Nog nooit zoveel jeuk aan mn handen gehad
pi_59675952
Helemaal geen gitaren kenners hier?
pi_59676850
Jawel, maar ik heb geen geld voor een Fender USA . Kickje dan maar.
pi_59750935
Kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')