Als jij dat zegt, moet ik nu het ergste vrezen. Ik had mij er zoveel van voorgesteld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:43 schreef kamagurka het volgende:
Ik vond hem ook behoorlijk tegenvallen eerlijk gezegd![]()
Totaal geen overtuigende schokeffecten, weg creepy claustrofobie uit de eerdere delen, vervelende bijfiguren, rommelig verhaal... Romero zit er behoorlijk naast met dit deel. Jammer jammer![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:57 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb dawn of the dead hier liggen, brute filmz
"army of darkness" was het vervolg op "evil dead 1 en 2", toch?quote:Op woensdag 13 maart 2002 15:48 schreef daburnd het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:48 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik vond hem ook erg tegenvallen. En dat had ik niet verwacht. An sich vind ik het verhaal en de setting niet verkeerd gekozen, alleen jammer dat het zo knullig uitgewerkt is. Het is niet echt nodig om telkens te benadrukken dat het wel lijkt of de zombies gaan denken. Verder was die ene quote tegen het einde gruwelijk: "they're just looking for a place to stay...just like us".![]()
Ik was sowieso niet zo heel erg gecharmeerd van die denkende zombies. Dat mensen die al een tijdje zombies zijn leren 'denken' ok, maar dat 'die ene gast' (even zonder te spoilerenna z'n transformatie ook meteen een 'zombie-on-a-mission' was vond ik wat te ver gaan.
Jammer dat Romero die al een tijdje het spoor kwijt is zelfs met zijn eigen zombie genre niet meer kan overtuigen.
Natuurlijk zitten er ook wel toffe stukken in en is het nog altijd minder stompzinnig dan een willekeurige film van Lucio Fulci, maar die films ontlenen hun status aan een zekere leuke stompzinnigheid en bij Romero wil ik juist geloven in de wereld die hij creeert.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:35 schreef a-child-in-chains het volgende: Ik heb DOTD nog niet gezien maar heb niet
veel hoop op eengoeie film. De titel alleen al.
Ach zo redeneer ik ook bij elke nieuwe film met Jenna Jameson in de titel.quote:
Dat ging beter/leuker in BRAINDEADquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb net de unrated versie gezien en vind het toch wel een leuke film
vel dat van een hoofd wordt getrokken
hehequote:Op zondag 2 oktober 2005 18:08 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat ging beter/leuker in BRAINDEAD
[afbeelding]
Stuk eerder dan verwacht!quote:Your order for Land of the Dead (Widescreen) (Unrated) has been posted.
Please allow 3-5 days delivery.
Inderdaad, de zombies immiteren de levende mensen, want ze moeten alles eerst uitvinden, what's with that? Ze gaan pas dood als zij door het hoofd geschoten worden ..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
ik heb em gezien. Ben er zelf niet zo weg van.
Een schreeuwende neanderthaler zombie die een hele horde zombies aanvoert (niet meer dan
komisch)
DOTD waar jij het over hebt, is een remake van de jaren 80 versie van romero?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:40 schreef Retarded het volgende:
Vond em meer dan vermakelijk, maar DOTD 2004 was beter...
DOTD is nog altijd uit 78..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
DOTD waar jij het over hebt, is een remake van de jaren 80 versie van romero?
en is het niet dat de 2004 versie niks met romero te maken heeft (romero heeft het niet geregiseerd)?
Er is een remake 2005 van DOTD.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
DOTD is nog altijd uit 78..en het heeft in zoverre iets met het origineel te maken dat ze in grote lijnen het verhaal van romero aanhouden en er wat acteurs in meedoen die ook in het origineel zaten
Je bedoelt Day Of The Dead of zo? Daar is namelijk wel een deel 2 van verschenen in 2005 en dat is absolute bagger inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Er is een remake 2005 van DOTD.
(geen aanrader trouwens)
Je bedoelt day of the dead contagium? dat is een sequel en geen remakequote:Op maandag 10 oktober 2005 11:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Er is een remake 2005 van DOTD.
(geen aanrader trouwens)
Ik blijf fan van return of the living dead 1+2 die zijn echt goed (vooral 1)
En die 1978 versie van DOTD was idd. ook wel spannend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |