Voorspelling: zombies worden mensen en de mensen zombies .... oh how ...ehrrr ... boring?quote:In de film hebben zombies de wereld overgenomen en bevinden de overlevenden zich in een ommuurde stad, terwijl de trage en domme zombies erbuiten evolueren tot intelligentere wezens.
In de herfst beginnen ze met draaien.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:30 schreef jimjim1983 het volgende:
zal zeker nog wel lang duren voordat ie gaat draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb tevens vandaag het script gelezen (gedateerd van 24 augustus 2004) en moet zeggen dat het er goed uitziet. Lekker veel actie is er gaande.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GR: Initially Fox wanted to call it Night of the Living Dead. I'm like, 'I've already made that movie...twice!' [laughs] So they wanted to do a colon title. Night of the Living Dead...teeth in the night or something like that. [laughs] Then we ran into problems with the title, you could blame Fox for that, we resolved that. But then we got another offer, the check was on the table.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:09 schreef PDOA het volgende:
Wel een slappe titel, hopelijk veranderen ze dat nog. Land of the Dead ligt niet echt lekker in het gehoor, zeg nou zelf?
Ik vond het al zo vreemd, maar idd dit is een stuk beter en duidelijker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:40 schreef Gorro het volgende:
De twee bestaande topics zijn gemerged. Daardoor dubbel geworden bericht zijn verwijderd....
weet niet precies wat ik ervan moet denkenquote:
Je moet er niks van denken, deze poster is niet officieël maar fanart. Overigens is de releasedate naar voren geschoven en komt deze Juni al in de bioscoop in amerika.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
weet niet precies wat ik ervan moet denken
Er zijn idd meerdere Dawn of the Dead versies. Naast de originele is er nog een europese versie waarin flink geknipt is om de film wat meer tempo te geven ( als ik me goed herinner ). Tevens is er nog de remake van vorig jaar. De remake vond ik trouwens ook best wel een aanrader.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:27 schreef Nickthedick het volgende:
Er zijn toch 3 versies van Dawn of the dead? Of lijkt Day of the dead gewoon ontzettend veel op dawn of the dead?
ow ok dan is t goedquote:Op zaterdag 16 april 2005 23:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Je moet er niks van denken, deze poster is niet officieël maar fanart. Overigens is de releasedate naar voren geschoven en komt deze Juni al in de bioscoop in amerika.
Nopequote:Op zaterdag 16 april 2005 21:27 schreef Nickthedick het volgende:
Er zijn toch 3 versies van Dawn of the dead? Of lijkt Day of the dead gewoon ontzettend veel op dawn of the dead?
vetquote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een trailer.
Zombies man,......creep me out.
Kiks!! Idd retevet dat Dennis erinzit!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een trailer.
Zombies man,......creep me out.
Wel slimmer deze keer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:56 schreef kamagurka het volgende:
En de zombies zijn weer ouderwets traag itt de remake van dawn..
Dit wordt zeker een echte horrorfilm. De Bioscoop release wordt R-rated en de DVD wordt unrated.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:13 schreef StefanP het volgende:
Hopelijk wordt het een echte horrorfilm, geen actiefilm-verpakt-in-een-pseudo-horror-jasje zoals vrijwel alle 'horror'films tegenwoordig. En minstens 2 uur lang!
Inderdaad!! Ik hoop dat de beklemmende sfeer van day of the dead een beetje benadert wordt..quote:Op maandag 9 mei 2005 00:13 schreef StefanP het volgende:
Hopelijk wordt het een echte horrorfilm, geen actiefilm-verpakt-in-een-pseudo-horror-jasje zoals vrijwel alle 'horror'films tegenwoordig. En minstens 2 uur lang!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |