misschien moet je het laten merken!quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Ja, op mijn beste vriendin, alleen kryg ik nu alleen maar smsjes over de geile turk die ze op vakantie heeft ontmoet........ En wat zegt ze: Ik ben bly dat ik eindelijk is een jongen ontmoet die me alleen maar aardig vind, en verder niets van me wil... K denk niet dat ik veel kans maak hè
Dan wens ik je nog goed weer!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:18 schreef Merel1808 het volgende:
Suuuuuuuuuuuuperverliefd
Morgen samen op vakantie
Haha, k kiek wel ut da ken alleen maar fout gaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:39 schreef back.inblue het volgende:
[..]
misschien moet je het laten merken!
zo schiet het niet op en houd je je zelf alleen voor gek
Hier ongeveer hetzelfde. Meid die ik heb leren kennen op vakantie maar ze woont in Zweden. Over lange afstandrelaties gepraat.quote:
Wederzijds en wil ze overal bij je zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:52 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het weer eens te pakken. Op een meid waar ik al lang de kriebels van kreeg, maar die sinds kort een collega op mijn werk is geworden.
Gast, blijf je zo doorgaan?quote:
Daar moet ik nog een beetje achterkomen. Ze is echter wel in voor oogcontact en een gesprekjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:35 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wederzijds en wil ze overal bij je zijn?
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:30 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Gast, blijf je zo doorgaan?Open er een topic over
Tuurlijk wel!quote:
ik weeettteett nieet zeg ik tocccchquote:
Ik bevestig het wel even, jawel hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik weeettteett nieet zeg ik tocccch
BLOARGHquote:
Maar ja ik stiekem ook nog wel een beetje hoorquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar ja ik stiekem ook nog wel een beetje hoor
quote:
Het is nu uit, maar het komt weer weer goed ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:08 schreef GioStyle het volgende:
Ik heb een knipperlichtrelatie, verdomme!
jij bent net een vrouwquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef Fredo55 het volgende:
Heel stiekem een beetje, en met de vooruitzichten zal het wel meer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |