quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:07 schreef mstr het volgende:
JaVakantie heeft het nog wat duidelijker moeilijker gemaakt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]Ik ben weer thuis, m'n dinnetje komt dinsdagavond/nacht thuis, komt zo snel mogelijk hierheen woensdag (A)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dámn.. Best kut, 2½ week zonder je vriendin op vakantie, en zij ook, en dan zoveel moois om je heen hebben.
Maar ik heb 't volgehouden![]()
Écht moeilijk he..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis, m'n dinnetje komt dinsdagavond/nacht thuis, komt zo snel mogelijk hierheen woensdag (A)
Dámn.. Best kut, 2½ week zonder je vriendin op vakantie, en zij ook, en dan zoveel moois om je heen hebben.
Maar ik heb 't volgehouden
Toen ze nog in NL was (ze ging half weekie later weg) hebben we een kwartier aan te de telefoon gehangen. En voor de rest gewoon 1 a 2 keer per dag smsen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Écht moeilijk he..![]()
Niet bellen,niet smsen ofzo..en dat 3 weken volhouden.
Ze heeft de oplader van haar mobiel bij haar oma in Utrecht laten liggen.. wou ze het via DHL naar Zeeland brengen.Kzei dat het niet hoefde en dat ik het wel 3weken kan volhouden.. maar ik mis haar nu al.
![]()
(Ze is woensdagmorgen weggegaan)
dat is alleen van toepassing als het wederzijds is enzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 08:42 schreef Elfy het volgende:
[..]
![]()
Ik wil juist wel weer eens verliefd worden en dan niet zon halfslachtige bui zoals de laatste tijd van ' hij is wel leuk en het is zo gezellig en goh, dit is toch wel heel leuk *huppel*
maar echt zon 'ik kan geen muziek luisteren zonder aan hem te denken en de wereld vergaat zonder hem'-heid
Het zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:55 schreef .livvy het volgende:
Ik ben wel verliefd maar ik denk niet dat het wederzijds is
hoe kan je daar het beste achterkomen dan?
Maar hij heeft al een vriendin, met wie het niet zo goed gaat, dus ik ben bang dat als ik het zeg dat ze uit elkaar gaan en zij boos word op mij en dat wil ik echt niet!!quote:
Je moet niet tussen 2 duifjes in gaan zitten, dat is uiterst irritant voor degene die daar het slachtoffer van wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:01 schreef .livvy het volgende:
[..]
Maar hij heeft al een vriendin, met wie het niet zo goed gaat, dus ik ben bang dat als ik het zeg dat ze uit elkaar gaan en zij boos word op mij en dat wil ik echt niet!!
Ze komt zondag al thuis ipv volgende week zaterdag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:40 schreef mstr het volgende:
[..]
3 weken.. Pff.. Bij ons is het ook 2½ week, daar niet van
Ach, woensdag is ze hier!
quote:Maar twas een gezellige vakantie, maar vanaf vannochtend 1 grote nachtmerrie..
Mijn ouders gingen boodschappen doen, wij bleven op de camping.
Maar ze bleven superlang weg en toen ze eindelijk trugkwamen kregen we te horen dat Bruno kwijt was, ze hadden hem los uitgelaten op een supergevaarlijke plek met stijle bergen en rotsen en we hebben vandaag al uren gezocht en briefjes met 06-nr van ons aan mensen gegeven die er in de buurt woonden zodat als die Bruno zouden vinden ze ons kunnen bereiken.
Ik kan alleen niet geloven datie dood is omdat het zo'n sterk beest is.
Zelf kunnen we niet op alle plekken kijken omdat er bossen voorzitten dus we kunnen het niet zien maar dat is ook te gevaarlijk om zelf te kijken want dan flikker je zo naar beneden.
Nu zijn mn ouders terug naar de plek om verder te zoeken, ik hoop dat ze hem vinden want dit is echt een kutvakantie zo.
Ik dacht even dat Bruno een kind was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:26 schreef Fredo55 het volgende:
Ze stuurde een mailtje met kutnieuws.![]()
![]()
[..]
Wij gaat zijn kind nou Bruno noemen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Bruno een kind was.![]()
Maar dat is wel kutnieuws ja.
Genoeg mensen die Bruno heten.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wij gaat zijn kind nou Bruno noemen.![]()
![]()
Maar Bruno is eigenwijs en hij luisterd slecht.
Dan heb ik medelijden met hun.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Genoeg mensen die Bruno heten.
quote:
nee, 14 dagen nogquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij hebben ook nog 11 dagen Lauw voor onze introweek
Op wie ben je allemaal verliefd danquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:47 schreef Hyman het volgende:
nou ik vertel et ook maar es dan
kwam ze vandaag ook weer op werk ( na 2 weken vakantie), ik smolt zowat![]()
taalnaziquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:02 schreef Loofus het volgende:
[..]
Op wie ben je allemaal verliefd dan...
het hangt er ook vanaf hoe oud je bent..?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nog erger, ik hou van iemand
Vind het alleen zo jammer dat er in het algemeen zo moeilijk wordt gedaan over leeftijdsverschil, we schelen maar 13 jaar, so what
31 en 18...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:30 schreef Elfy het volgende:
[..]
het hangt er ook vanaf hoe oud je bent..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |