Dan wil ze m wss nóóit meer zienquote:
True, maar niet op de manier dat hij het wil denk ikquote:
Hij zei er niet bij op wat voor manier.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef Hardtosee het volgende:
[..]
True, maar niet op de manier dat hij het wil denk ik.
quote:
Truequote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik ben verliefd.
Ik zit wel in een dal, waar ik in ben blijven hangen..
het word eens tijd dat ik in zie dat er in het dal niets meer te halen is..
en dat het veel te druk is in het dal. Alcohol heerst daar.
Nee, het word tijd dat ik de berg op ga.. hoe heerlijk rustig het daar is!
Even alles op een rijtje zetten, en kijk..de zon gaat zojuist schijnen.![]()
Ja, de kriebels zijn weer helemaal terug.![]()
Ondertussen kijk ik naar beneden, het dal in..en kijk, die arme mensen allemaal.
zulle we samen huilen?.. jij verwoord dus hoe ik me voel... zelfde gedachtes.. sterkte!..quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:36 schreef Hardtosee het volgende:
Nu niet meer, over, klaar, bluh. Ik haat verliefdheid als het niet goed gaat.
k geef teveel om diegene, maak me er altijd druk om of het wel goed gaat, ben er altijd voor. En wat krijg ik er voor terug... Niks. Probleem is dta k nogsteeds diep van binnen van diegene houd
.
Gezellig samen huilenquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:39 schreef makkie88 het volgende:
[..]
zulle we samen huilen?.. jij verwoord dus hoe ik me voel... zelfde gedachtes.. sterkte!..
hoe lang geleden?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:45 schreef Hardtosee het volgende:
[..]
Gezellig samen huilen. Ik heb nooit daadwerkelijk een relatie met diegene gehad, we zijn wel hele goede vrienden. En niet alleen op liefdesgebied laat de persoon in kwestie me vallen, vaak ook vriendschappelijk. Maarja, misschien ligt het wel aan mij. k vind t iig enorm kut dat ik me 75% van de tijd druk maak en aan diegene denk, wat ik al sinds een paar weken niet meer wil. En dan lukt het diegene toch om zich weer bovenop te plaatsen bij mij. Als k een tijdje niks meer van de persoon gehoord heb komt diegene ineens weer met het voorstel af te spreken en ben k weer verkocht..
![]()
Irritant is dat hequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:34 schreef makkie88 het volgende:
[..]
oei.. probeer afstand te houden dan.. laaste zin vind ik vergelijkbaar met mij..
me ex.. alsk dr niet zie, gaat het wel.. maar als ik dr dan ff 1x in dr ogen kijke.. droom ik weer weg
ja dat is idd moeilijk, maar als je zegt dat ze je niet veel meer ziet?.. dan zit ze dus ook weinig bij die groep?.. of jij?.. nja, kweet et niet;) sterkte dr mee iig!quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:42 schreef Hardtosee het volgende:
[..]
Irritant is dat he. Je neemt je allemaal voor om koel te doen enzo, en als je diegene dan weer ziet is het:
![]()
.. Zo stom.
Afstand nemen is moeilijk, zeker omdat de persoon in kwestie bij m'n vriendengroep hoort en ik ook veel er om geef als vriend..
Ja, diegene heeft het altijd druk, nooit tijd voor 'ons groepje' zegmaar. En ik ga er zo NIET over pratenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:44 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ja dat is idd moeilijk, maar als je zegt dat ze je niet veel meer ziet?.. dan zit ze dus ook weinig bij die groep?.. of jij?.. nja, kweet et niet;) sterkte dr mee iig!
tip: laat de persoon in kwestie weten hoe je je voelt!
Ik ben zojuist op de top gekomen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:52 schreef Hardtosee het volgende:
[..]
True. Bergen zijn cool, figuurlijk althans
.
Alhoewel ze, zoweel letterlijk als figuurlijk soms moeilijk te beklimmen zijn.
Succes!
12 augustus was het toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef Fredo55 het volgende:
Fuck..ze wil niet verder, ze is niet toe aan een relatie.![]()
![]()
Liefde gaat toch boven alles?
edit:![]()
quote:
Die meiden moet je niet geloven als ze zeggen 'we blijven dikke maatjes', dat zeggen ze gewoon om je niet te kwetsen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb niemand anders op het oog, ik zou niet weten wie.![]()
Ze wil niet met me verder, maar we blijven dikke maatjes.![]()
Maar een relatie kan altijd nog, dat heeft gewoon zn tijd nodig.
Zou het?quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die meiden moet je niet geloven als ze zeggen 'we blijven dikke maatjes', dat zeggen ze gewoon om je niet te kwetsen.
Meiden zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Je weet niet eens wat onze situatie is, hoe kan je dan zoiets zeggen?
Nee, weleens van karaktereigenschappen gehoord?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Meiden zijn allemaal hetzelfde.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef StrawberryFields het volgende:
Freddie, kom op jongen! Misschien komt ze ooit nog op de thee, en verandert ze alsnog van gedachten.
OT: Nee, ik ben niet verliefd. Althans, ik denk van niet. En als je dénkt dat je niet verliefd bent, ben je ook niet verliefd, is mij geleerd. Dus ja.
Jij bent raar, écht raar..weet je dat.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:07 schreef StrawberryFields het volgende:
Freddie, kom op jongen! Misschien komt ze ooit nog op de thee, en verandert ze alsnog van gedachten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:32 schreef TommyGun het volgende:
Ja, al enige tijd, en wederzijdsAt last!
Ja, ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:27 schreef oshiro het volgende:
Zeg Fredo, wat ben jij eigenlijk zwaarmoedig
Over zo'n beslissing heeft ze toch al van te voren nagedacht? Nouja, in ieder geval voor jou, hopen dat ze zich bedenkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef IedeK. het volgende:
't is uit!![]()
Ben nog steeds een beetje verdrietig en nog steeds verliefd op haar, alleen zij zag het niet meer zitten tussen ons. Heb haar gister een brief geschreven hoe ik me voel, ik laat haar nu maar een tijdje alleen dat ze zelf kan nadenken over haar beslissing.
Kut voor je, maar terug komen op zo'n beslissing lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:23 schreef IedeK. het volgende:
't is uit!![]()
Ben nog steeds een beetje verdrietig en nog steeds verliefd op haar, alleen zij zag het niet meer zitten tussen ons. Heb haar gister een brief geschreven hoe ik me voel, ik laat haar nu maar een tijdje alleen dat ze zelf kan nadenken over haar beslissing.
Zoiets is inderdaad zwaar kut, zit hier met hetzelfde 'probleem'quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:22 schreef Zonnebril het volgende:
Nah, niet echt. Ik heb meer een zwak voor iemand ontwikkeld.
en dat is kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |