Op de naam verliefd wordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:46 schreef tenenkaas het volgende:
ik weet het niet, vorig jaar was ik voor het eerst echt verliefd, ik had het gevoel dat ik de enige was voor het meisje die goed voor haar zou zijn. Dat is na een jaartje gestrand en nu begin in weer verliefd te worden op een meisje. Wat ik wel heel vreemd vind is dat, vorig jaar sprak ik niet veel af met dat meisje waar ik verliefd op was in het begin, wel smsde we elkaar elke dag en ik merkte dat ik op een gegeven moment verliefd werd meer op de naam en inhoud van het meisje, dan op het meisje zelf. Ik zag de naam op mijn schermpje staaan en me hart sloeg over, nu begin ik hetzelfde te krijgen met het meisje waar ik nu mee bezig ben. Hebben meer mensen dit?
dan is het het leukst !quote:
Euh, grapjas..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:45 schreef GoodGawd het volgende:
Pfff, als jullie verkering krijgen is het na 2weken toch weer uit
Schijt aan hun. Als jij iemand leuk vind kan je er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:16 schreef Hardtosee het volgende:
Pff, soms kan verliefdheid leuk zijn, als diegene dat ook op jou is en bij je is enz.
Maar wát is het kut als je verliefd bent op iemand waarmee je onmogenlijk iets kan hebben en die geen idéé heeft dat je je zo voelt.. En als diegene er achter zou komen, wat een problemen het zou veroorzaken in je vriendengroep, hoe raar iedereen je zou aankijken en het nooit achter je gezocht zouden hebben...
Stress stress stress![]()
.
En dát is het probleemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:18 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Schijt aan hun. Als jij iemand leuk vind kan je er ook niks aan doen.
Zorg dan dat ze je wel zietquote:Op maandag 7 juli 2008 19:27 schreef danny_dyer het volgende:
verliefd op een meisje maar ze ziet mij niet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |