Wrom niet? Clooney doet het altijd erg leuk in de Coen-films en Pitt is ook prima?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:44 schreef StrayDog het volgende:
Lijkt me weer een leuke film, alleen Clooney en Pitt had ik er liever niet in gezien.
Tweede trailerlink van V. werkt niet meer, maar er staat er ook eentje op de officiele site: http://www.filminfocus.com/focusfeatures/film/burn_after_reading . Ben ik de enige die bij de titlesequence op de site moet denken aan Monsters Inc.?quote:World-premiering as the opening-night film of the 2008 Venice International Film Festival; a dark spy-comedy from Academy Award winners Joel and Ethan Coen. An ousted CIA official’s (John Malkovich) memoir accidentally falls into the hands of two gym employees (Brad Pitt and Frances McDormand) intent on exploiting their find. George Clooney and Tilda Swinton also star.
En jij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef Nora.. het volgende:
Hij was in de Sneak afgelopen week, publiek moest erg veel lachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Dat was wel super inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:27 schreef Byte_Me het volgende:
die scenes bij de CIA met david rasche en JK simmons vond ik echt hilarisch, voor de rest was de film wel vermakelijk. nog steeds een goede film hoor, maar ja, als ik iets van de coen broers kijk zijn mn verwachtingen altijd erg hoog.
"So what did we learn, Palmer?"
"I guess we learned not to do it again, although I'm fucked if I know what we did"
Zelfde hier inderdaad, ik vond hem schitterend! Maar blijkbaar heeft deze film een heel hoog 'hij-moet-je-wel-liggen'-gehalte, of weet ik wat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef Jeeh het volgende:
Opvallend dat veel mensen hier zo gelaten reageren. Pathe lag helemaal dubbel bij de Sneak
Ik heb me ook geweldig vermaakt, prachtige film
Nogal. Veel mensen vonden het einde afgeraffeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef Orbis het volgende:
[..]
Zelfde hier inderdaad, ik vond hem schitterend! Maar blijkbaar heeft deze film een heel hoog 'hij-moet-je-wel-liggen'-gehalte, of weet ik wat.
Zonder verder uit te werken? De film was ook voor mijn gevoel af, het einde was juist goed!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:29 schreef golfer het volgende:
Leuke film. Onverwachte rollen van bekende acteurs, maar wel een beetje afgeraffeld einde, zonder de film verder uit te werken.
Was het budget op?
Welk einde heb jij gezien ? Want het einde kon imho niet beter.quote:Leuke film. Onverwachte rollen van bekende acteurs, maar wel een beetje afgeraffeld einde, zonder de film verder uit te werken.
Was het budget op?
Second that.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef GI het volgende:
[..]
Welk einde heb jij gezien ? Want het einde kon imho niet beter.
Ik heb waarlijk genoten van de gehele film.
In de Images draaide die maandag al, ben zelf dinsdag geweest.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanavond. Ben benieuwd
.
Hij is toch pas vandaag in premičre gegaan?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef VonHinten het volgende:
(Denk je wel dat je de bioscoop zal vinden?)
Die mag van mij z'n eigen film krijgen, ik lag echt helemaal dubbel toen 'ie dat ding presenteerdequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heerlijk hoe iedereen met z'n eigen nikszeggende dingen bezig is, maar ondertussen wel de Russen en de CIA erbij worden gehaald. Echt een topfilm
Iddquote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Kostelijk vermaakt met meisje, wat een karakters, wat een heerlijk absurd plot wat ironisch genoeg niet ver van de werkelijke gang van zaken zal zitten
quote:We'll... interface with the FBI on this dead body.
- No, no. God no. Burn the body. Get rid of it.
En toen 'ie een beuk op z'n neus kreeg lag ik helemaal dubbelquote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Copycat het volgende:
Ik lag helemaal in een deuk bij die scene in de auto met Malkovich waarbij hij stoer en onverschrokken probeerde te kijken. Op gezette tijden.
*link*quote:Op woensdag 5 november 2008 19:20 schreef schoelje het volgende:
Weet iemand of op internet ergens bouwtekeningen voor je-weet-wel te vinden zijn?
Heb je Twelve Monkeys, Snatch en Fight Club dan wel gezien?quote:
Gisteren bij de tweede keer kijken de eindscčne uiteindelijk drie keer gezien. En elke keer lagen we weer helemaal dubbel. Geweldig droge scčne. Hup, alles weg en case closed.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:16 schreef SirAIC het volgende:
Snap de kritiek van sommige mensen op het einde van de film echt compleet niet. Dit is toch het beste einde dat deze film mogelijk zou kunnen hebben?
Zeer realistisch gedaan. De acteur die die rol speelt van CIA-manager is geniaal in het spelen van dit soort rollen. Je ziet hem altijd terug als persoon in een hoge functie (generaal, burgemeester, psychiater) die daar eigenlijk helemaal niet op zijn plek is omdat hij daar veel te onbenullig voor is.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
Gisteren bij de tweede keer kijken de eindscčne uiteindelijk drie keer gezien. En elke keer lagen we weer helemaal dubbel. Geweldig droge scčne. Hup, alles weg en case closed.
Inderdaad ik vind dit achteraf eigenlijk de mooiste rolquote:Op donderdag 6 november 2008 14:43 schreef schoelje het volgende:
[..]
Zeer realistisch gedaan. De acteur die die rol speelt van CIA-manager is geniaal in het spelen van dit soort rollen. Je ziet hem altijd terug als persoon in een hoge functie (generaal, burgemeester, psychiater) die daar eigenlijk helemaal niet op zijn plek is omdat hij daar veel te onbenullig voor is.
Die blik als hij hoort dat er ook nog die vrouw is, is echt classic.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren bij de tweede keer kijken de eindscčne uiteindelijk drie keer gezien. En elke keer lagen we weer helemaal dubbel. Geweldig droge scčne. Hup, alles weg en case closed.
Die hebben we vier keer gekeken. Of vijf keer.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:55 schreef On het volgende:
Die blik als hij hoort dat er ook nog die vrouw is, is echt classic.
There is.. the woman.. the gymn woman.. Linda Lidskiquote:Op donderdag 6 november 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hebben we vier keer gekeken. Of vijf keer.
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:33 schreef VinnieJones het volgende:
Maar zo bijzonder vond ik m ook weer niet.. Zal wel weer zo'n overrated film worden omdat iedereen maar zegt hoe geniaal die wel niet was.. Net als Lebowski en Donnie Darko![]()
Ik gok op onderlegger voor vrouw van keuze...quote:Op donderdag 6 november 2008 20:37 schreef On het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat paarse kussen is waar George Clooney de halve film mee rond zeult?
quote:Op zondag 9 november 2008 13:53 schreef shroomer het volgende:
Sommige mensen moeten alleen naar james bond gaan.
Maar dan komen ze meestal ook weer terugquote:Op zondag 9 november 2008 15:13 schreef Jeeh het volgende:
Sommige mensen gaan ook gewoon naar toilet tijdens een film
Dat dansje is avatarwaardigquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar dan komen ze meestal ook weer terug![]()
Ik vond het een aardige film, heb vaak moeten lachen Brad Pitt met dat dansje in de auto. Maar meer dan aardig was het niet. Better luck next time
En dan hoogst waarschijnlijk voor anale sex, de humor in deze film kennende.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik gok op onderlegger voor vrouw van keuze...
Inderdaad, dat einde is zo droog.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het mist geen diepgang, jij mist blijkbaar de diepgang.......quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:14 schreef Jivis het volgende:
Grappige film. Mist de diepgang van bijvoorbeeld The Big Lebowski maar er zitten echt heel erg droge en hilarische momenten in.
Ik snap dat het een aanklacht is tegen de bureaucratie en de CIA en dergelijke maar echt diep gaat het plot niet, vind ik.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:16 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het mist geen diepgang, jij mist blijkbaar de diepgang.......
Hoe kom je daar nu bij???quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik snap dat het een aanklacht is tegen de bureaucratie en de CIA en dergelijke maar echt diep gaat het plot niet, vind ik.
geez..quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jammer dat dus blijkbaar heel veel mensen niet het cynisme van die oppervlakkigheid heen kijken, en daardoor de film zelf oppervlakkig vinden.
Dank je.....quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:29 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
geez..chill out męn
Niet iedereen heeft de intellectuele capaciteiten om door die complexe gelaagdheid van zo'n diepgaande film als "Burn After Reading" heen te kijken, zoals jij dat klaarblijkelijk wel kan.
Ach, kom opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |