Maar de bal was natuurlijk wél over de lijn ... 'hoe de fak' hij het kan weten weet ik ook niet, maar ie had gelijk ...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef dieselnoi het volgende:
. Hoe de fak kan de grensrechter de helemaal aan de andere kant van het veld staat zien of de bal achter is geweest?
Volgens mij heb je poep in je ogen?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar de bal was natuurlijk wél over de lijn ... 'hoe de fak' hij het kan weten weet ik ook niet, maar ie had gelijk ...
Flikker op man die bal was niet over de lijnquote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar de bal was natuurlijk wél over de lijn ... 'hoe de fak' hij het kan weten weet ik ook niet, maar ie had gelijk ...
I LOL'edquote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
Je basisschooljaren moeten ook over gedaan worden.
Joost is een gefrustreerde Belg die zich zelf niet eens kunnen kwalificeren voor een toernooi en derhalve ervan geniet als Nederland eruit ligt.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Flikker op man die bal was niet over de lijn
Naar analogie van het normale recht: daar mag de rechter ook niet terugkomen op een zelf gewezen vonnis. Iets dergelijks valt ook te betogen voor het sportgebeuren.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Heero87 het volgende:
Ik vraag me af of die regel dat een scheidsrechter niet op een beslissing mag terugkomen, wel bestaat. Heeft iemand die regel al ergens teruggevonden?
Complete bullshit van Egbers lijkt me ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Heero87 het volgende:
Ik vraag me af of die regel dat een scheidsrechter niet op een beslissing mag terugkomen, wel bestaat. Heeft iemand die regel al ergens teruggevonden?
En maandag moeten we 't waarschijnlijk 10 keer horenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Complete bullshit van Egbers lijkt me ja.
Oh, wij genieten er altijd van als Nederland eruit ligt hoor. Dat hangt los van het feit of België zelf er ooit nog eens zal bij zijn of niet ...quote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Joost is een gefrustreerde Belg die zich zelf niet eens kunnen kwalificeren voor een toernooi en derhalve ervan geniet als Nederland eruit ligt.
nou daar hebben die belgen wel vaker last van volgens mij? Als je naar hln.be gaat en die reacties daar leest..sjonge jonge, ze tellen zelf niet eens mee in de voetbal wereld..sorry hoor, hup Oranje!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Joost is een gefrustreerde Belg die zich zelf niet eens kunnen kwalificeren voor een toernooi en derhalve ervan geniet als Nederland eruit ligt.
Die regel bestaat niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:12 schreef Heero87 het volgende:
http://www.freewebs.com/demijnstreek/spelregelvragen.htmquote:Kan een arbiter een beslissing herroepen?
100108
Een groot aantal KNVB-scheidsrechters in het amateurvoetbal heeft afgelopen najaar de shuttleruntest en spelregeltoets afgelegd. Maar wat waren nu de precieze antwoorden van deze toets?
Bijvoorbeeld: Kan een scheidsrechter op een beslissing terugkomen? Het goede antwoord is: ,,Dat mag hij alleen doen zolang het spel nog niet is hervat of is gefloten voor een andere overtreding, of voor rust of einde wedstrijd is gefloten."
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:23 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Accepteer het gewoon. Het is een spelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |