quote:Dear Basenotes readers: We regret to inform you that we have already exceeded 150 requests and are no longer accepting requests for samples at this time. But we are considering another promotion in the near future. Stay tuned!
http://shopping.kelkoo.nl/ctl/do/search?fromform=true&siteSearchQuery=missoni+acquaquote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar missoni acqua
Is die al ergens in de winkels te koop?
Kan op internet niet echt iets vinden, alleen dat die dus begin juni op de markt komt.
Heb hem als proef gekregen, en ik vind hem echt heerlijk!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef W1ZZ het volgende:
EDIT: wat raar dat het zo lang duurt. Wat zegt de verkoper?
quote:Label/Receipt Number:
Status: Acceptance
Your item was accepted at 2:55 PM on June 25, 2008 in CAMAS, WA 98607. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Jawel, want hij heeft ook nog geen feedback achtergelaten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso geen positieve feedback dus.
Nee, die komt nog.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
^^ Mr. G - Millesime Imperial al gehad? Beter of slechter dan SMW? Ik vind SMW het meeste karakter, identiteit hebben. MI vind ik een stuk anoniemer en Himalaya vind ik totaal geen ziel hebben, hoe lekker het ook ruikt.
Verkopers kunnen sinds kort alleen nog kiezen uit positieve feedback of géén feedback achterlaten. Dit om te voorkomen dat ze wraak nemen als een koper negatieve achterlaat...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, want hij heeft ook nog geen feedback achtergelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |