bronquote:Creed has also created a limited-edition fragrance for September only at select Saks stores. Called Floralie, the fragance is inspired by the aromas of an ancient Japanese tea ceremony inside a tea house on the flowering grounds of the Imperial Palace in Tokyo.
Welke precies?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb die van CB I hate perfume ook (betaalde ik $18/1.5ML voor) en t stinkt echt!
Ik doelde eigenlijk meer op de thee die er (lijkt me) in voor gaat komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik jou een Duitser noemen dan?
CBMUSK absolute!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Welke precies?
Heb je Black March van CB wel eens geprobeerd?
Thee is voor mij idd wat roos is voor W1ZZ.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op de thee die er (lijkt me) in voor gaat komen.
Nou wie weet, welke heb je en wat vraag je ervoor?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
CBMUSK absolute!
Kvind 't maar nix! En ik heb hier een hele verzameling CB I hate perfume samples! grote samples wel te verstaan! als iemand geïnteresseerd is, ik doe ze in de verkoop!
Check dit topic morgen middag effe rond een uur of 2!quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nou wie weet, welke heb je en wat vraag je ervoor?
Maar valt civetkat voor een Chinees niet in de categorie gourmand?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:48 schreef W1ZZ het volgende:
Stereo: mooi dattie goed bevalt! Ik vind het wel frappant dat je helemaal niets animalics er uithaalt, er zit sowieso reetspul van drie beesten in ofzo
HAHA, score!quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Maar valt civetkat voor een Chinees niet in de categorie gourmand?
Herkenbaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Tof, no. 19 staat nog op mijn lijstje.
Tommy Girl trouwens, van 3 weken geleden? Die gaat nog steeds als een tierelier op die strip naast mij.Ik vind het wel lekker om een paar strips naast me te hebben liggen. Zit je lekker te studeren, ruik je het opeens weer, word er vrolijk van.
quote:Dear Basenotes readers: We regret to inform you that we have already exceeded 150 requests and are no longer accepting requests for samples at this time. But we are considering another promotion in the near future. Stay tuned!
http://shopping.kelkoo.nl/ctl/do/search?fromform=true&siteSearchQuery=missoni+acquaquote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar missoni acqua
Is die al ergens in de winkels te koop?
Kan op internet niet echt iets vinden, alleen dat die dus begin juni op de markt komt.
Heb hem als proef gekregen, en ik vind hem echt heerlijk!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef W1ZZ het volgende:
EDIT: wat raar dat het zo lang duurt. Wat zegt de verkoper?
quote:Label/Receipt Number:
Status: Acceptance
Your item was accepted at 2:55 PM on June 25, 2008 in CAMAS, WA 98607. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Jawel, want hij heeft ook nog geen feedback achtergelaten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef W1ZZ het volgende:
Sowieso geen positieve feedback dus.
Nee, die komt nog.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
^^ Mr. G - Millesime Imperial al gehad? Beter of slechter dan SMW? Ik vind SMW het meeste karakter, identiteit hebben. MI vind ik een stuk anoniemer en Himalaya vind ik totaal geen ziel hebben, hoe lekker het ook ruikt.
Verkopers kunnen sinds kort alleen nog kiezen uit positieve feedback of géén feedback achterlaten. Dit om te voorkomen dat ze wraak nemen als een koper negatieve achterlaat...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jawel, want hij heeft ook nog geen feedback achtergelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |