Hmm.. ik moet eerst even wachten tot BN weer online is!quote:Op zondag 22 juni 2008 16:27 schreef W1ZZ het volgende:
Oh kijk aan. Op TPC is ie $6. Ik had 'm trouwens al weer van de lijst geschrapt maar ik wil best wel met je ruilen voor iets?
m'n lijstje is nu:
SL ISM, SL Borneo, Piguet Fracas, Guerlain SDV, Parfums de Nicolai New York.
Laat ik tussen al dat nichegeweld deze vraag eens beantwoorden.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben op zoek naar missoni acqua
Is die al ergens in de winkels te koop?
Kan op internet niet echt iets vinden, alleen dat die dus begin juni op de markt komt.
Heb hem als proef gekregen, en ik vind hem echt heerlijk!
Dank jequote:Op zondag 22 juni 2008 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laat ik tussen al dat nichegeweld deze vraag eens beantwoorden.![]()
[ afbeelding ]
Missoni Acqua heb ik bij onze lokale Bijenkorf gezien, maar ik weet bijna zeker dat de Ici Paris en de Douglas dit geurtjes standaard ook wel hebben. Fraaie a(c)quatic, mijn verloofde draagt het.![]()
Dat ligt eraan, ze hebben niet alles op voorraad! Maar als het op voorraad is heb je het wel voor vrijdag en anders begin volgende week. Het heeft bij mij nooit langer geduurd dan 2 weken en ik heb er voor ruim $300 besteld over meerdere bestellingen!quote:Op zondag 22 juni 2008 21:39 schreef W1ZZ het volgende:
Ik nam aan dat niemand meer hoefde dus ik heb het volgende besteld uiteindelijk
SL Iris Silver Mist
SL Borneo 1834
Parfums de Nicolai New York
Piguet Fracas
Guerlain Spiritueuse Double Vanille
Lorenzo Villoresi Teint de Neige
Lorenzo Villoresi Garofano
Dit is mijn eerste bestelling bij TPC, iemand enig idee hoe lang het normaalgesproken duurt?
Yup, de enige echte! Wat is de wereld toch klein he!quote:Op maandag 23 juni 2008 07:08 schreef W1ZZ het volgende:
Ja, jij bent Dutchsmell of niet?Ik ben Merlino op BN.
EDIT: verbaast me ook weer niets dat ze nog niet terug online zijn
quote:The fact is, if you can inure yourself to it, Muscs Koublai Khan is kind of like a bulldog: it’s so ugly that it’s perversely beautiful. To wear it is to flaunt your gonadal urges and your mammalian stench. You just have to accept the fact that you’ll smell as if you're coming off of a sweaty sexual encounter on a bed with decidedly stale sheets. If you can swallow that, you can wear Muscs Koublai Khan with pride. There are indeed times when I want to smell post-coital, and when those times come I reach for my bell jar of Muscs Koublai Khan.
Nou, MKK is op een andere manierquote:Op maandag 23 juni 2008 21:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
MKK is dus nog meerdan MR?
Ik vond deze MKK recensie op BN wel leuk verwoord:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |