Radio 1 aanzetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet de commentator?
Vrije trap versieren rond de zestien en erin kegelen die hap.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
WE GAAN GEWOON WINNEN JA HIDDINK... HOOR JE ME!!!
Nee zo'n andere chocolade-kleurigequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je het over De Jong? Zonder hem was het land nu in rouw.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Aoristus het volgende:
hij heeft wel gelijk, de meeste NL spelers staan stil
Als de Nederlanders wild wegtrappen, gaat de bal ook meestal buiten. Als de Russen dat doen, eindigt de bal meestal bij Pavlyuchenko.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die Russen zijn bij elke uitbraak gevaarlijk, terwijl Nederland steeds rustig opbouwt en vastloopt...
Die staan er nu niet in..Noem dan minstens een naam als je zoiets roept.quote:
Alleen jammer dat je daar zo weinig aan hebt als we ze er zelf naast schietenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zeg strafschoppen, van der sar pakt alles
Zullen we ruzie maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:51 schreef Paramnesia het volgende:
Godverdomme, als we winnen bied ik excusen aan alle Fokkers die wat met me te schillen hebben.![]()
Kwaliteitsvoetbal hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Persie smeert net iemand een kaart aan, mooi.
quote:
Ik ijzer vertrouw gewoon met je mee!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb 2-1 in de ek-pool.... Ik heb een ijzeren vertrouwen!
Iets voor Arsenal?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:52 schreef Saviola het volgende:
Sjonge jonge Arshavin, wat een spelert.
rusland gaat nog gefrustreerder spelen, vallen straks zoveel rode kaarten dat we de wedstrijd winnen door te weinig spelers op het veldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:53 schreef W00fer het volgende:
Puinhoop voetbal is dit. Let op de rust in het midden van Rusland, en de snelheid als ze eens kans krijgen. Nederland bouwt traag hun kansen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |