Heb je dan liever dat we allemaal gaan roepen dat het over is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:22 schreef xminator het volgende:
Denken jullie echt dat het verschil gaat komen als je: HUP HOLLAND hier neerzetten ?
![]()
Had dan zo een pauper oranje toeschouwer in elkaar gemept en zijn kaartjes gestolen en dan in het stadion moeten supporteren of natuurlijk een kaartje kopen
Heeft het zin om depressief te doen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef xminator het volgende:
Denken jullie echt dat het verschil gaat komen als je: HUP HOLLAND hier neerzet ?
Had dan zo een pauper oranje toeschouwer in elkaar gemept en zijn kaartjes gestolen en dan in het stadion moeten supporteren of natuurlijk een kaartje kopen
Nederland is nooit goed geweest. Puur geluk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ga bijna Rusland het gunnen...is Ned nou zo slecht of is Rusland zo goed?
Beidenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
.is Ned nou zo slecht of is Rusland zo goed?
Nee, zet dan niets neerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dan liever dat we allemaal gaan roepen dat het over is?
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
verschrikkelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
KANKERCOMMENTATOR
Het staat 0 - 1quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
De 2-0 valt nog wel.
Agree, de waarheid is hard.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:24 schreef Hankster het volgende:
Nou, weet je...we verdienen het op basis van deze wedstrijd ook om eruit te liggen. Zeker de eerste 20 minuten waren echt vre-se-lijk slecht.
Niet geluk maar ze speelden tegen slechte teams.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
Nederland is nooit goed geweest. Puur geluk.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:26 schreef MouzurX het volgende:
Was al voorspelt he ..... godver eerste 3 wedstrijden dik winnen en dan zo kut verliezen van een prutsteam. En dan wordt duitsland vast kampioen
Yepquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:25 schreef W00fer het volgende:
Die commentator geniet als hij zegt: daar blokkeerd Rusland de aanval van Nederland.
Wacht nog evenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:27 schreef Hankster het volgende:
Ik geloof het allemaal wel. Ik ga naar bed.
GRRRRRRRRRR kuthollanders. Maar ze verloren van de Italianen omdat die veel liever mooi wilden wezen met hun designersshirt en lekkere wijven wilde scorenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Niet geluk maar ze speelden tegen slechte teams.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:28 schreef zarGon het volgende:
Nooit opgeven. Het komt wel goed.
het hele Oranje speelt dramatisch, behalfe van de rsarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:28 schreef 2Drix het volgende:
HAHAHA
ongelooflijk![]()
Van Nistelrooy heel de westrijd fucking nutteloos en dan dit
Neequote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:29 schreef Silver_Shark het volgende:
verlenging golden goal ?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik zeg finale nederland rusland
Flikker op josti.quote:
En diep!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu hoor je 't publiek wel, ze zouden zich moeten schamen.
KNEUS ZEG JE MAAR TEGEN JE VADER OFZOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je dat het hielp. Kneus!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
OOkquote:
Valt me ook tegen zeg ... naja het werd wel minder stil naarmate we dichter bij de 1-1 kwamen, maar toch..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu hoor je 't publiek wel, ze zouden zich moeten schamen.
Tja het is vrij dramatischquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:31 schreef Soul79 het volgende:
Eerste goeie balcontact van Van Nistelrooy trouwens
Whehehehe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef yvonne het volgende:
Wat slecht voor m'n hart dit
En De Jong niet te vergeten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:30 schreef wdn het volgende:
RvN laat eindelijk eens wat zien
Maar VDS is toch echt de man of the match voor mij (tot nu toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |