kap eens ff met je offtopic meuk, deze draad gaat over Nederland - Rusland, heeft niks met Turkije van doen.quote:
Ik ben uberhaupt al blij als we de 0 kunnen houdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:07 schreef bobsqaud het volgende:
Als het maar geen penalty schieten word
De Russen zijn superieur in alles. Vervelend .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Russen ogen fitter, volgens mij hebben ze verse Nutella geïnjecteerd gekregen.²
hij is altijd in topvormquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:09 schreef bobsqaud het volgende:
[..]
Hij is wel in topvorm dit toernooi dus dat scheelt wel
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:08 schreef Nachtrog het volgende:
[..]
kap eens ff met je offtopic meuk, deze draad gaat over Nederland - Rusland, heeft niks met Turkije van doen.
In de OP penalties?quote:
idd om de zoveel tijd hoor je paar keer oranjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:10 schreef bobsqaud het volgende:
Wat een dooie oranje supporters weer in het stadion, ze moeten eens van zich laten horen.
Wie?quote:
Achja Edje houd ze alle 5 tegen. Er moet er toch wel 1 ingaan bij Nederland?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is niet van der Sar waar ik me zorgen om maak
Die zijn allemaal lam door het zuipenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:10 schreef bobsqaud het volgende:
Wat een dooie oranje supporters weer in het stadion, ze moeten eens van zich laten horen.
In slowmo lijkt het wel makkelijkerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die ooijer, hoe kan je hem missen.
Dat gevoel heb ik ook, vooral de bepalende spelers weet ie te vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:12 schreef Devrim_ het volgende:
Het is nogal in het nadeel van Nederland dat Guus elke speler van NL wel kent...
Die hebben echt de hele dag gefeest in basel was wel mooi om te zienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal lam door het zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |