Kut Duitsers Turken Nederlanders...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit kan wel de wedstrijd zijn die ze nodig hebben om weer met beide beentjes op de grond te komen. Nipt winnen en vervolgens gewoon doorstomen tot het kampioenschap.
Arshavin a.u.b.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:56 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zie zometeen Boula wel al zijn frustratie eruit trappen bij een Rus![]()
Ik wil geen 'nipt'.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit kan wel de wedstrijd zijn die ze nodig hebben om weer met beide beentjes op de grond te komen. Nipt winnen en vervolgens gewoon doorstomen tot het kampioenschap.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Tegen Italie was het toch ook 0-0 bij rust?
2-0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Tegen Italie was het toch ook 0-0 bij rust?
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:59 schreef Palmboom313 het volgende:
9 punten en nu liggen we eruithet zal toch niet zo zijn
Inderdaad....schandalig dat Viola Holt speeltquote:
niet zo miepen, als jij daar kon werken zou je het ook doenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:01 schreef Intrepidity het volgende:
Ik heb nu al zin om de bek van Hiddink te verbouwenlandverrader..
Maar ik hou verder wel van de mensheid hoor
De uitslag bepaalt de prijs die we straks voor aardgas betalenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:01 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een loeidomme mensen heb je tochquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:01 schreef Intrepidity het volgende:
laat de prijs maar hoog zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De uitslag bepaalt de prijs die we straks voor aardgas betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |