(Wikipedia)quote:Artikel 15, lid 1
"Het Nederlanderschap gaat voor een meerderjarige verloren:
e.indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is."
Ja, want een voetbalelftal is ook echt een krijgdienst en een voetbalwedstrijd gevechtshandelingenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:39 schreef Hmail het volgende:
Eigenlijk hoort hij z'n nationaliteit kwijt te raken:
[..]
(Wikipedia)
'T is wel een mooie metafoorquote:Op zondag 22 juni 2008 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, want een voetbalelftal is ook echt een krijgdienst en een voetbalwedstrijd gevechtshandelingen
amenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:03 schreef Oma het volgende:
Eigenlijk gun ik het iedereen die zo'n jong elftal zo fantastisch laat spelen. Helaas is na gisteren mijn waardering voor die man een stuk minder. Niet vanwege zijn overwinning, maar zijn gedrag. Ik vond hem bij vlagen minachtend en kleinerend naar Nederland toe. Dit terwijl Guus zelf wel altijd alle respect en waardering krijgt vanuit Nederland, afgezien van de belastingdienst.
dat gevoel heb ik ook, maar kon het nog niet verwoordenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:03 schreef Oma het volgende:
Eigenlijk gun ik het iedereen die zo'n jong elftal zo fantastisch laat spelen. Helaas is na gisteren mijn waardering voor die man een stuk minder. Niet vanwege zijn overwinning, maar zijn gedrag. Ik vond hem bij vlagen minachtend en kleinerend naar Nederland toe. Dit terwijl Guus zelf wel altijd alle respect en waardering krijgt vanuit Nederland, afgezien van de belastingdienst.
Wat bazel jij nou, man?quote:Op zondag 22 juni 2008 13:03 schreef Oma het volgende:
Tja, dat is een beetje moeilijk uitleggen aan iemand die het niet ziet. Het zat vooral in zijn lichaamstaal en zijn stem. Verschillende mensen zullen dat altijd verschillend interpreteren. Maar ik kan je wel zeggen dat ik niet iemand ben die om de haverklap dit soort vermoedens heeft. Zelfs tot vlak na de wedstrijd dacht ik er anders over. Eigenlijk tot het moment dat er wat meer beelden van Hiddink te zien waren.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou, man?
Geef eens rap voorbeelden van Guus die minachtend en kleinerend gedrag vertoonde richting Nederland.
Ik snap dat je de beste man even niet kunt luchten, maar ga geen poep praten alstublieft.
Lees eens wat rond hier.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:03 schreef Oma het volgende:
Dit terwijl Guus zelf wel altijd alle respect en waardering krijgt vanuit Nederland
Dat lijkt me inderdaad moeilijk uit te leggen aan iemand, zoals ik, die het niet ziet. Want er viel niets te zien, ontzettende zweefteef dat je d'r bent.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:53 schreef Oma het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje moeilijk uitleggen aan iemand die het niet ziet. Het zat vooral in zijn lichaamstaal en zijn stem. Verschillende mensen zullen dat altijd verschillend interpreteren. Maar ik kan je wel zeggen dat ik niet iemand ben die om de haverklap dit soort vermoedens heeft. Zelfs tot vlak na de wedstrijd dacht ik er anders over. Eigenlijk tot het moment dat er wat meer beelden van Hiddink te zien waren.
Dat is nou net de reden waarom zijn gedrag me opviel, omdat het anders dan anders was. Maar goed, eigenlijk was ik van tevoren al bang dat ik zou worden gezien als slechte verliezer, door hier over te beginnen. Dus laat ik er maar over ophouden.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:32 schreef Beauregard het volgende:
Heb je buiten deze wedstrijd om ook wel eens op zijn lichaamstaal en stem gelet? Hiddink gedroeg zich niet anders dan hij normaal zou doen. Maar natuurlijk viel het jou nu zogenaamd op, omdat je een excuses zoekt om Hiddink niet te mogen. Prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |