Dat Duitsland met een hoop geluk over Rusland mag rollen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
Nu zeker. Laat Guus maar winnen!
Duitslandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat Duitsland met een hoop geluk over Rusland mag rollen.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef XrAiDeN het volgende:
Ik gun het hem zeker en de ploeg ook, fantastisch gevoetbald tegen Nederland ze verdienen echt om in de finale te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf het een held vinden, spelers die allemaal bij middelmatige ploegen spelen zo omvormen tot een team dat tot grootse dingen in staat is.Guus
.
Het is een #@$!@##$%%$^%!@#!@#(^&&^%@#quote:
Niet zeuren, Hij doet gewoon goed zijn werk. Maar van basten heeft het gewoon niet goed aangepakt.quote:
Ik ben wel benieuwd of Hiddink het nog zo leuk vindt als zijn ploeg nu de dupe is van een belachelijke scheidsrechter, zoals de Spanjaarden en Italianen in 2002 tegen hem. Toen vond hij het wel leuk, denk niet dat ie dat nog vindt als het hem overkomt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:42 schreef Ruiseart het volgende:
Hopelijk gaat die zak keihard op z'n bek tegen Spanje in de halve finale. Een ware vernedering voor mother Russia.
Ben je die schwalbe van Grosso gemakshalve even vergeten 2 jaar terug !?quote:Op zondag 22 juni 2008 10:43 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Hiddink het nog zo leuk vindt als zijn ploeg nu de dupe is van een belachelijke scheidsrechter, zoals de Spanjaarden en Italianen in 2002 tegen hem. Toen vond hij het wel leuk, denk niet dat ie dat nog vindt als het hem overkomt.
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:54 schreef tennisboy het volgende:
Voor deze wedstrijd had ik nog respect voor Guus, dat is nu niet meer. Je eigen land uitschakelen op een EK en dan nog blij zijn ook en juichen. Ik hoef Guus voorlopig even niet meer te zien.
Nee hoor. Maar mensen vergeten makkelijk dat Materazzi er daar ook wat makkelijk uitgestuurd werd en dat sowieso nog maar valt te bezien of Australië die wedstrijd wel gewonnen had. Spanje scoorde twee zuivere doelpunten die om geen enkele reden werden afgekeurd.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:55 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ben je die schwalbe van Grosso gemakshalve even vergeten 2 jaar terug !?
Dat natuurlijk sowieso.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
ik gunde het 'm gister absoluut niet. vandaag welze speelden gewoon veel beter, simpel
Doe niet zo ruig man, simpele ziel.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:03 schreef Timmai het volgende:
[..]
het is gewoon een fucking NSB'er, moet dood dus.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef XrAiDeN het volgende:
Ik gun het hem zeker en de ploeg ook, fantastisch gevoetbald tegen Nederland ze verdienen echt om in de finale te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |