Is dat een verkapte bevestiging dat hij een kloon is?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Cahir ga de homo's pesten in ONZ, ksssssjt.
Nee, wel dat je moet optieven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is dat een verkapte bevestiging dat hij een kloon is?
Jij ook, en toch hou ik mijn hart vast.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
brothers goeie wedstrijd allemaal!
oh ja thunderbitch.... eat me!
Komen we in de halve finale dan, en Jaap regelt dat..........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
mooiiii jij bent nog vager dan een Jaap waar je mee afspraken probeert te maken over de halve finale....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:28 schreef APK het volgende:
Hé Hij, wat vind je van het Russische volkslied?
Het Wilhelmus mag de prullenbak in, toch?
'Jouw'quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Wees geprezen, land! Wij zijn trots op jouw!
Jij ook fan, we gaan ervoor.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Lachen hier,ikhoudervan.Huub lacht zich kapot als het muntje eindelijk eens bij hem valt.En dat weet ik zeker.ik ken hem alsof ik hem zelf gemaakt heb.:P
Zeg, PM Huub even als je zonodig iets kwijt moet. Dit lurkt zo vervelendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Diepgravende talkshow,dat is een mooiiiiii bericht.Zeker 6 uitroeptekens waard..Ikhoudervan! nr 7
Zeg,ga eff rukken als je zonodig iets kwijt moet,Dit lurkt zo vervelendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zeg, PM Huub even als je zonodig iets kwijt moet. Dit lurkt zo vervelend
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
kraamt toch allemaal onzin uit dus kon net zo goed weg......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |