Met de plank is ook niks mis hoorquote:
Sjun.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:39 schreef qu63 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toch best mooi hier in de buurt!
klikbaar voor een grotere versie
Hoezoquote:Op zondag 22 juni 2008 17:28 schreef Nightwhisper het volgende:
ghehe ja maar das een algemeen bekende mannelijke eigenschap...
Bengels!quote:
Mjah dat bedoel ik dusquote:Op zondag 22 juni 2008 17:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo
Ik had er alleen maar 200 DVD's en CD's opgezet
Nee, allemaal netjes tegen en op en achter elkaarquote:Op zondag 22 juni 2008 17:46 schreef Nightwhisper het volgende:
[..]
Mjah dat bedoel ik dus
En dan zeker oom schots en scheef op een berg gegooit?
Alleen waait het nu hier met windkracht 5 ongeveerquote:Op zondag 22 juni 2008 17:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Ja he
Het is dus soms toch wel mooi wonen hier
Overal zijn wel mooie plekjes, je moet ze soms alleen zoeken.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Ja he
Het is dus soms toch wel mooi wonen hier
Ik ga ook etenquote:Op zondag 22 juni 2008 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Overal zijn wel mooie plekjes, je moet ze soms alleen zoeken.![]()
Eten wordt zo bezorgt dus ik ga even bank hangen.
Tot laters.
Je hebt ook niks gemist inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2008 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuisveeeeeel foto's en zo, leuk weekendje, ook nog wat treinenspul links en rechts, en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik gisteren niet in NL was
Maar eens goed kijken of dat ding eigenlijk sowieso wat gedaan heeftquote:Op zondag 22 juni 2008 18:40 schreef qu63 het volgende:
Je hebt ook niks gemist inderdaad
Heb je een leuke route op google gegooid?
Die GPS troep is echt het minst belangrijke van allemaalquote:Op zondag 22 juni 2008 18:54 schreef qu63 het volgende:
Als je het op google maps wil gooien, hou er dan rekening mee dat je dan maar 100 waypoints in kan geven
Waar ben je nou heen geweest?
Dan klopt je gevoelquote:Op zondag 22 juni 2008 19:11 schreef Ynske het volgende:
lekker gewandeld vandaag en gekletst met mams
ze is nu weer richting huis
en ik voel me alleen
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:11 schreef Ynske het volgende:
lekker gewandeld vandaag en gekletst met mams
ze is nu weer richting huis
en ik voel me alleen
vanaaf toch nog niet?quote:Op zondag 22 juni 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]We gaan toch strakkies trouwen en zo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |