FOK!forum / Klaagbaak / rekening van ziggo
Fortitudozaterdag 21 juni 2008 @ 11:11
het komt hier op neer: we hebben niet de goede aansluiting voor de kabel (vreemd wnt bij multikabel nooit een probleem). er moet een nieuwe komen ofzo.
Het goede nieuws: ziggo betaalt het grootste deel
Het slechte nieuws: of wij ff 160e neer willen tellen

wtf
ziggo
rudedeltadudezaterdag 21 juni 2008 @ 11:20
ziggo zuigt grote tijd
Ex-Lekkerlanderzaterdag 21 juni 2008 @ 11:22
ze hebben geld nodig voor de compensatie van de mensen die pasgeleden last hadden van de storingen en daar ben jij nu de dupe van
nattermannzaterdag 21 juni 2008 @ 11:23
Stuur een brief terug, en zeg NEE.
Edwinusszaterdag 21 juni 2008 @ 11:23
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:23 schreef nattermann het volgende:
Stuur een brief terug, en zeg NEE.
gatewayzaterdag 21 juni 2008 @ 11:45
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:11 schreef Fortitudo het volgende:
het komt hier op neer: we hebben niet de goede aansluiting voor de kabel (vreemd wnt bij multikabel nooit een probleem). er moet een nieuwe komen ofzo.
Het goede nieuws: ziggo betaalt het grootste deel
Het slechte nieuws: of wij ff 160e neer willen tellen

wtf
ziggo
is het bij de kabel, net als bij de kpn, niet zo, dat de kosten totaan het AOP (abbonee overname punt) voor de leverancier zijn?
Fattyzaterdag 21 juni 2008 @ 11:57
^ With gateway,

Het is zelfs zo dat je niks zelf aan dat punt mag doen, oftewel het is eigendom van de leverancier... jij hoeft dus niks te betalen.
daheizaterdag 21 juni 2008 @ 12:08
Dus van het verdeelpunt tot jouw huis is er een probleem met de kabel? Dan is dat voor rekening van Ziggo. Indien ze niet meewerken hierin dan stop je gewoon per direct je abo en ga je over op Digitenne of Satelliet.
DoorgestokenKaartzaterdag 21 juni 2008 @ 12:11
Ik wacht al twee weken op een modem die binnen 7 werkdagen geleverd zou worden. Al 5 keer heen gebeld, en telkens krijg je weer zo'n randmongool aan de lijn. Ziggo.
guitaristzaterdag 21 juni 2008 @ 12:18
Ziggo!
Dementorzaterdag 21 juni 2008 @ 12:19
Of je trapt eens een keer niet in die zogenaamd goedkope aanbiedingen.
MrDrakozaterdag 21 juni 2008 @ 12:20
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:57 schreef Fatty het volgende:
^ With gateway,

Het is zelfs zo dat je niks zelf aan dat punt mag doen, oftewel het is eigendom van de leverancier... jij hoeft dus niks te betalen.
m'n pa heeft die kabel van kpn afgeknipt alles loopt hier via UPC, en niks geen klachten
TheSwooshdockSaintszaterdag 21 juni 2008 @ 12:21
wat ben ik blij dat we bij tele2 zitten, die hadden eerst ook problemen maar sinds al die andere providers bij elkaar zijn gekomen is tele2 opeens niet zo slecht
iuveniszaterdag 21 juni 2008 @ 12:23
Paultjuhhh heeft ook Ziggo..
DoorgestokenKaartzaterdag 21 juni 2008 @ 12:26
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat ben ik blij dat we bij tele2 zitten, die hadden eerst ook problemen maar sinds al die andere providers bij elkaar zijn gekomen is tele2 opeens niet zo slecht
Ik heb voorheen (als ruim 3 jaar) nog nooit problemen gehad met @home. Klachten werden netjes en snel afgehandeld. Als die klachten er al waren, want problemen had ik nauwelijks.
Totdat Ziggo kwam. Ik wilde overstappen naar alles-1-in. Dat abo zou op 1 juni ingaan. Op 8 juni was dit nog niet het geval. Dus ik bellen, "Ja, bla bla bla zo snel mogelijk". Toen ging de modem kapot. Ik bellen. "Duurt maximaal 7 werkdagen" Prima. 10 werkdagen later, nog niets. "Het 1e ticket is op de een of andere manier niet doorgekomen. We maken een nieuwe ticket aan" *insert gescheld hier*

Nu, ruim twee weken later. Nog niets. En dus ook al ruim twee weken geen internet en telefoon. Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
TheSwooshdockSaintszaterdag 21 juni 2008 @ 12:29
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik heb voorheen (als ruim 3 jaar) nog nooit problemen gehad met @home. Klachten werden netjes en snel afgehandeld. Als die klachten er al waren, want problemen had ik nauwelijks.
Totdat Ziggo kwam. Ik wilde overstappen naar alles-1-in. Dat abo zou op 1 juni ingaan. Op 8 juni was dit nog niet het geval. Dus ik bellen, "Ja, bla bla bla zo snel mogelijk". Toen ging de modem kapot. Ik bellen. "Duurt maximaal 7 werkdagen" Prima. 10 werkdagen later, nog niets. "Het 1e ticket is op de een of andere manier niet doorgekomen. We maken een nieuwe ticket aan" *insert gescheld hier*

Nu, ruim twee weken later. Nog niets. En dus ook al ruim twee weken geen internet en telefoon. Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
das klote ja, ik hoor het overal om me heen, dat mensen weken geen internet hebben. Ik heb denk ik het afgelopen jaar nog geen moment meegemaakt dat het internet hier niet werkte..
mscholzaterdag 21 juni 2008 @ 12:38
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:20 schreef MrDrako het volgende:

[..]

m'n pa heeft die kabel van kpn afgeknipt alles loopt hier via UPC, en niks geen klachten
afgeknipt? voor het isra punt?
daar ga je dik voor betalen als je et ooit nodig hebt
Fortitudozaterdag 21 juni 2008 @ 12:40
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef Dementor het volgende:
Of je trapt eens een keer niet in die zogenaamd goedkope aanbiedingen.
we hadden eerst gewoon multikabel, nooit problemen mee gehad en die is gewoon opgegaan in ziggo ofzo, dus geen aanbieding ofzo
mariskaslzaterdag 21 juni 2008 @ 12:43
Als een bedrijf zn algemene voorwaarden veranderd, wat nu dus gebeurt bij multikabel/ziggo, mag jij besluiten om van je abbonement af te zien.

Jij ondervind nu een probleem wat te maken heeft met bedrijfsovername ziggo, lijkt het mij niet dat jij hiervoor hoeft te betalen.

Gewoon een brief schrijven
icecreamfarmer_NLzaterdag 21 juni 2008 @ 12:46
Gewoon niet betalen voor jou werkt het
Ab-Normaalzaterdag 21 juni 2008 @ 13:04
Als je niet betaald gaan ze ook niks met die kabel doen.
Zie het in de nieuwbouw ook al die mensen hebben ook die eigen bijdrage van de kabel.

Best genaaid maar geen andere keus, ja weg gaan bij Ziggo, maar kwa televisie is er niet echt keus.

Mensen die hier Digitenne roepen hou is op wat een tyfus bende is dat zeg, en ja Satelliet ken ik niet echt kwa kwaliteit maarja.

Overigens mensen die hun Abonnementsvorm gingen wijzigen bij de overname, hoezo vraag je dan om problemen
icecreamfarmer_NLzaterdag 21 juni 2008 @ 13:15
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Als je niet betaald gaan ze ook niks met die kabel doen.
Zie het in de nieuwbouw ook al die mensen hebben ook die eigen bijdrage van de kabel.

Best genaaid maar geen andere keus, ja weg gaan bij Ziggo, maar kwa televisie is er niet echt keus.

Mensen die hier Digitenne roepen hou is op wat een tyfus bende is dat zeg, en ja Satelliet ken ik niet echt kwa kwaliteit maarja.

Overigens mensen die hun Abonnementsvorm gingen wijzigen bij de overname, hoezo vraag je dan om problemen
Dat is zijn probleem toch niet
Ab-Normaalzaterdag 21 juni 2008 @ 13:19
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is zijn probleem toch niet
Tot zekere zin nu heeft die nog geen internet.

Zal overigens wel inderdaad niet in die kabel zitten (of er moet ergens een breuk zijn) maar tot die tijd gooien ze het daar toch wel op dus dan heb je nog niks.
icecreamfarmer_NLzaterdag 21 juni 2008 @ 13:28
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Tot zekere zin nu heeft die nog geen internet.

Zal overigens wel inderdaad niet in die kabel zitten (of er moet ergens een breuk zijn) maar tot die tijd gooien ze het daar toch wel op dus dan heb je nog niks.
wel toch
Volgens mij staat in de op dat alles het doet
Ab-Normaalzaterdag 21 juni 2008 @ 13:42
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wel toch
Volgens mij staat in de op dat alles het doet
waar
Fortitudozaterdag 21 juni 2008 @ 14:07
het gaat overigens op kabel televisie en niet om kabel-ineternet
mscholzaterdag 21 juni 2008 @ 15:13
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:04 schreef Ab-Normaal het volgende:
Mensen die hier Digitenne roepen hou is op wat een tyfus bende is dat zeg,
eensch...

hier in vruchtenbuurt was geen bereik... sinds nieuwe mast in zichteburg is er iets aan bereik.. echter zijn er meer blokjes dan daadwerkelijk beeld
gatewayzaterdag 21 juni 2008 @ 15:39
tijd dat ze de kabel ook vrij gaan geven voor alle aanbieders
Suga_Mamazaterdag 21 juni 2008 @ 15:43
Googe Nieuws en het woord Ziggo
kthxbyezaterdag 21 juni 2008 @ 15:46
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die gasten van Ziggo hoeven niet te verwachten dat ik mijn volledige abonnementsgeld over Juni over ga maken. De klootzakken.
Dat boeit ze toch niet want je betaalt namelijk vooruit bij Ziggo!!!
Dj_Day-Vzondag 22 juni 2008 @ 02:00
Hmm ik moet ook nieuwe kabels.

Alleen ik wacht er al bijna 2 weken op
Dorkquemadazondag 22 juni 2008 @ 02:04
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:20 schreef rudedeltadude het volgende:
ziggo zuigt grote tijd
Zuiggo