helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:17 schreef v0lt het volgende:
Rot toch op, als het niet 1-1 was geworden was het zijn fout geweest na die enorme fout bij de 1-0 en nadat de Kroaten 2 penalty's jammerlijk naast schieten is de kans al zo goed als verkeken en dan pakt hij een matig ingeschoten penalty en is hij de man? Ajb zeg.
Ik geef al aan dat het zijn fout had kunnen zijn, daarmee de schlemiel van het land wordende. Daar gaat het ook niet om, dat het een slecht in geschoten penalty is ook niet. Als van der Sar zo'n penalty houdt is er ook niks dan lof voor hem, ongeacht of het nog wat had uitgemaakt of niet. Daarnaast een verkeerde kant opgaan is ook zo gebeurd. Waar het mij omgaat is waar een toernooi als dit uitbestaat. En dat is landelijke hoogtepunten en dieptepunten, emotie, teleurstelling en euforie. Ongeacht de situatie, ik verkondig hem niet als de beste keeper. Maar stel je voor dat je in zijn situatie zat en daar stond, dan moet dat toch een mooi gevoel zijn geweest, zeker in de na dagen van je carriere, dan is dit zeker een mooie afsluiting. De emotie die daarbij komt kijken zal toch zeker iedereen aanspreken, of je het nou eens bent met de redenen of niet. Het is juist iets wat een toernooi als dit mooier maakt dan het simpele winnen of verliezen, de persoonlijke triomphen en verliesen, de passie en de liefde. Als je dat niet kan inzien, dan moet voetbal wel een saai spel zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:17 schreef v0lt het volgende:
Rot toch op, als het niet 1-1 was geworden was het zijn fout geweest na die enorme fout bij de 1-0 en nadat de Kroaten 2 penalty's jammerlijk naast schieten is de kans al zo goed als verkeken en dan pakt hij een matig ingeschoten penalty en is hij de man? Ajb zeg.
en tof ook dat hij de moeite nam om de Kroaten even te gaan troosten direct na de penalties ipv meteen mee te gaan feesten met zijn teamgenoten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:11 schreef Tweek het volgende:
Ik gun het hem deze avond dan ook van harte.
Nou dat viel ook wel meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:25 schreef Raven_ het volgende:
Hoe matig ingeschoten, hij moest ze toch tegenhouden.
Die vrije trap deed hij wel mooi ja. Al kwam dat vooral omdat hij zelf eerst een stap de andere kant op zette om er een echte showduik van te makenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:29 schreef VinnieJones het volgende:
Vond m niet zo goed eerlijk gezegd. Die vrije trap haalde hij er mooi uit, zou anders in de kruising krullen.
Maar verder niet zo bijzonder. Straalt niet echt rust uit, en mee voetballen kan die helemaal niet.
idd belachelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:58 schreef Devlinsect het volgende:
Twee minuten extra speeltijd in laatste kwartier van de verlenging.
1 minuut. En de aanval begon om 120:54, de goal is dus volstrekt legitiem alleen lijken veel mensen liever hun eigen sprookjes te geloven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:58 schreef Devlinsect het volgende:
Twee minuten extra speeltijd in laatste kwartier van de verlenging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |