Wel als ze hypocriet moslims zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:19 schreef Bleekmiddel het volgende:
jullie mogen geen drank
Afellayquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel als ze hypocriet moslims zijn
Toppunt van het feest!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:17 schreef thloreg het volgende:
Hamid boos op z'n vriendin omdat ze op het dak liep te springen van zijn pas gekochte tweedehands BMW
Tijdens het kampioensfeest van PSV was hij behoorlijk bezopen ja.quote:
En van zijn vriendinquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:52 schreef kraakvandaal het volgende:
Graag nog een foto van Hamid zijn BMW bij daglicht morgen.
Gekkenhuisquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Tijdens het kampioensfeest van PSV was hij behoorlijk bezopen ja.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:17 schreef thloreg het volgende:
Net terug van de Coolsingel omdat het hier thuis met familie-leden net iets gezelliger is,allerlei koude en warme dranken en wat eten klaarstaat en we de wedstrijd tegen de Croaten nog een keer willen zien,
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:17 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
Hamid boos op z'n vriendin omdat ze op het dak liep te springen
van zijn pas gekochte tweedehands BMW
Typisch Nederlands Gelijk lopen te zeiken en zeker een ander geen lol gunnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Ze mogen geen alcohol]
Wel als ze hypocriet moslims zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 06:54 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
was er ook een heavy metal concert?
Sorry hoor, maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:17 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
Hamid boos op z'n vriendin omdat ze op het dak liep te springen
van zijn pas gekochte tweedehands BMW
hebben ze goed afgekekenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:21 schreef DJKoster het volgende:
Leuk! Turken weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen![]()
![]()
Morgen mogen we (hopelijk) allemaal weer de straat op
Stoer man, kneusje.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef thloreg het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat is geen heavy metal teken [ afbeelding ] maar het teken van Bozkurtlar aka Grijze wolven [ afbeelding ]
nog zo een grijze wolf dingesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef thloreg het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat is geen heavy metal teken [ afbeelding ] maar het teken van Bozkurtlar aka Grijze wolven [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:58 schreef Tomasso het volgende:
Door die hufters moest ik 20 minuten omrijden
Uitgaan,kan,trouwen moet je moslim voor zijn en heel veul geld meebrengenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:21 schreef pfaf het volgende:
Ik wil best eens vleselijk met je linker zus gaan zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nog zo een grijze wolf dinges
[ afbeelding ]
Vieren ze ook feest na hun uitschakeling dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:34 schreef kraakschandaal het volgende:
En graag meer zulke pics na Duitsland-Turkije.
Schot voor open doel.quote:Op maandag 23 juni 2008 07:21 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Vieren ze ook feest na hun uitschakeling dan?
Ben jij zo dom? Turkije heeft gewonnen en jij wilt midden door de stad rijden? Mensen zoals jij willen dat er ruzie word gemaakt. Zodat ze de turken zwart kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:58 schreef Tomasso het volgende:
Door die hufters moest ik 20 minuten omrijden
Als jij het leuk vind dat Nederland is uitgeschakeld mag je lekker terug naar je zandbak.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Maar ja mensen kunnen niet tegen dat de Turken Nederland heeft ingehaalt met ek2008 haha. Echt ik vind dit zo leuk...als ik nu dood zou gaan zou ik tenminste met een goeie gevoel dood gaan![]()
![]()
![]()
Tijd om jou niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:08 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Hhahahah lekker voor jeTurken hebben de Hollanders ingehaalt
![]()
Als Turkije van Duitsland wint dan ga ik heel Nijmegen wakker maken.
WTF??????? je moet gewoon ten allen tijde gebruik kunnen maken van wegen hoor. Wat als er iets is en een ambulance heeft de weg nodig? Niemand heeft het recht om zomaar ff wegen te blokkeren.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:03 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
[..]
Ben jij zo dom? Turkije heeft gewonnen en jij wilt midden door de stad rijden? Mensen zoals jij willen dat er ruzie word gemaakt. Zodat ze de turken zwart kunnen maken.
Dan kunnen ze zeggen : Hey de Turken hebben auto's gesloopt van Nederlanders.
Er zijn 1000de andere manieren om ergens te komen terwijl het even ver is en zonder dat je last van de Turken krijgt.
Maar ja mensen kunnen niet tegen dat de Turken Nederland heeft ingehaalt met ek2008 haha. Echt ik vind dit zo leuk...als ik nu dood zou gaan zou ik tenminste met een goeie gevoel dood gaan![]()
![]()
![]()
En hier ging het trollkloon alarm af. Jammer, maar je valt door de mand.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Stad= Uitgaansgebied.
Zoals ik al zei er zijn 100de andere uitgang wegens. Je moet gewoon respect tonen voor de Turkse manier van feest vieren. Als je dat niet doen dan dwingen wij jullie allemaal om respect te tonen tegen de Turken.
Respect allee, maar je woont nu in Nederland en daaraan moet je je aanpassen vriend.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Stad= Uitgaansgebied.
Zoals ik al zei er zijn 100de andere uitgang wegens. Je moet gewoon respect tonen voor de Turkse manier van feest vieren. Als je dat niet doen dan dwingen wij jullie allemaal om respect te tonen tegen de Turken.
Bushquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
nog zo een grijze wolf dinges
[ afbeelding ]
Feestvieren prima. Echter de komende wedstrijd vindt plaats op woensdagavond. Veel mensen moeten 's ochtends weer werken. Doe het nu maar eens op een groot plein in de binnenstad en laat de centrale toegangswegen met rust.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:17 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Stad= Uitgaansgebied.
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef Raven_ het volgende:
Feestvieren prima. Echter de komende wedstrijd vindt plaats op woensdagavond. Veel mensen moeten 's ochtends weer werken. Doe het nu maar eens op een groot plein in de binnenstad en laat de centrale toegangswegen met rust.
Dan ben je gewoon simpel tuig.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:29 schreef TurkseNederlander38 het volgende:
Nope. Ik zal respect gaan afdwingen als Nederlanders geen respect kunnen tonen voor de manier van feest vieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |