abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59893776
Ben nu toch wel erg benieuwd hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je een naheffing krijgt?
Afgelopen maandag had ik alles binnen en vandaag de dag nog geen naheffing.

Wil binnenkort weer wat bestellen maar wil eerst even kijken wat de naheffing is.
Heb trouwens bij Tees maar L i.v.m. de lengte en M bij de polos.
Nu wil ik graag een Shirt bestellen moet ik daarbij voor een L gaan of een M?
Ben 1.90 en 70kg.

Waarom is trouwens hollister hier niet zo populair? Het topic loopt daar lang niet zo storm als deze.
pi_59895068
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:24 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

gewoon maat L.
zowel voor t-shirts als fleece?
het is mijn eerste keer en ik ben nogal bang voor een verkeerde maat, een maat zegt dat large hier met medium daar overeenkomt.

ivm met die clearance sales, hoe moet je dat xpi bestandje downloaden? ik snap dat maar niet
Seriously Easy Going
pi_59944434
Satanic, wat waren die andere twee A&F fora ook al weer?
Toon moed!
  maandag 7 juli 2008 @ 12:11:20 #129
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59944895
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:51 schreef Qlubtempo het volgende:
Satanic, wat waren die andere twee A&F fora ook al weer?
www.topicstyle.com en www.anfcommunity.de
The truth is relative, pick one that works!
pi_59945029
Top, danke!

Zijn die A&F jeans van een beetje kwaliteit en pasvorm?
Toon moed!
  maandag 7 juli 2008 @ 12:19:49 #131
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59945096
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Qlubtempo het volgende:
Top, danke!

Zijn die A&F jeans van een beetje kwaliteit en pasvorm?
de pasvorm is wel goed ja, lekker lowrise, en de kwaliteit is ook wel goed denk ik, nog geen problemen mee gehad.
pi_59945698
Heeft er iemand ervaring met het opsturen van verkeerde dingen? Ik heb nu twee keer besteld en twee keer was een artikel het verkeerde. Vorige keer vond ik het niet erg, nu wel. Ik heb al gemaild naar de klantenservice, maar nog niks teruggehoord. Iemand ervaring?
pi_59947915
Heb ik geen ervaring mee.... 1X wat verkeerds ontvangen.... maar vond het teveel moeite om er werk van te maken..
Toon moed!
pi_59949517
Die destroyed jeans van A&F vind ik echt heel vet! Vind alleen dat de achterkant niet zo duidelijk op de foto staat, alleen de achterzakken. Iemand hier op FOK! die een A&F jeans heeft en toevallig een foto van de achterkant van de broek heeft? Liefst dragend
pi_59951184
Ja idd, ik zou de achterkant ook wel eens willen zien... !
Toon moed!
  maandag 7 juli 2008 @ 19:43:20 #136
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59954941
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het opsturen van verkeerde dingen? Ik heb nu twee keer besteld en twee keer was een artikel het verkeerde. Vorige keer vond ik het niet erg, nu wel. Ik heb al gemaild naar de klantenservice, maar nog niks teruggehoord. Iemand ervaring?
het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:55:01 #137
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_59955185
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef wesley_k het volgende:
Die destroyed jeans van A&F vind ik echt heel vet! Vind alleen dat de achterkant niet zo duidelijk op de foto staat, alleen de achterzakken. Iemand hier op FOK! die een A&F jeans heeft en toevallig een foto van de achterkant van de broek heeft? Liefst dragend
op dit forum staan een aantal foto's:
http://www.anfcommunity.de/viewtopic.php?f=22&t=3167
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:41:55 #138
150280 Begiristain
Vieze furrr TV
pi_59974129
Net terug uit Washington DC & New York en heb uiteraard ook wat A&F aankopen gedaan. Moet wel zeggen dat ik de shop in NYC helemaal niet fijn vind; erg massaal en (erg veel) personeel dat op je vingers staat te kijken. Bovendien leek het alsof je aan iemand achter een toonbank moest vragen om een bepaalde polo/shirt te mogen passen. In DC was het gewoon een 'normale' winkel. Veel fijner..

Mijn aankopen:

Voor het idee: ik ben 1.75m, 72 kg en heb maat S.

[ Bericht 0% gewijzigd door Begiristain op 08-07-2008 15:48:28 ]
pi_59977549
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:43 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.
Is intussen perfect geregeld inderdaad!
pi_60003038
Net terug uit New york en wat een leuke winkel.
werken zeker veertig mensen die allemaal een beetje leuk staan te dansen en 'Hi , how are ya' de hele tijd zeggen
Wat ik best wel zielig vond dat de schoonmaaksters dik waren en dat de mensen die er werken allemaal model achtige types zijn ..
Heb uiteraard wat overhemden gekocht een vest en een t-shirt !
  woensdag 9 juli 2008 @ 19:42:34 #141
167856 Toempf
Internetheld
pi_60003370
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Retouw het volgende:
Kan iemand me helpen?

Hier in europa draag ik een Large ( van diesel, replay,...) van t-shirts, welke maat heb ik dan bij A&F? Ik ben 1.84 m, 80 kg maar ik heb vrij brede schouders van fitness.

En dezelfde vraag voor hun fleece's.

Alvast bedankt
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste

Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_60003979
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Begiristain het volgende:
Net terug uit Washington DC & New York en heb uiteraard ook wat A&F aankopen gedaan. Moet wel zeggen dat ik de shop in NYC helemaal niet fijn vind; erg massaal en (erg veel) personeel dat op je vingers staat te kijken. Bovendien leek het alsof je aan iemand achter een toonbank moest vragen om een bepaalde polo/shirt te mogen passen. In DC was het gewoon een 'normale' winkel. Veel fijner..

Mijn aankopen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor het idee: ik ben 1.75m, 72 kg en heb maat S.
Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustiger
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60004358
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:

[..]

Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste

Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
Ik heb ook slippertjes van A&F! K heb maat 41 en heb een S, denk dat je M moet hebben... Succes
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:25:19 #144
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_60007220
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:

[..]

Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:

voor de slippers
1
2
3
4
5
A&F   USA   EUROPE UK JAPAN
S   9   42   8   27
M   10   43   9   28
L   11   44   10   29
XL   12   45   11   30
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:28:36 #145
167856 Toempf
Internetheld
pi_60007321
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:25 schreef PirE het volgende:

[..]

Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:

voor de slippers
[ code verwijderd ]

Bedankt Ik zie het nu inderdaad staan op de site, had er overheen gekeken
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_60007585
Is er ook ergens een tracklist van de A&F Storemusic?
Toon moed!
pi_60007987
En hoe heet nummer 5 in die player, met de tekst, can you feel the love tonight....

Iemand... ?
Toon moed!
pi_60008093
Can You Feel The Love Tonight Techno Mix

Nu nog de artiest....
Toon moed!
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:01:09 #149
150280 Begiristain
Vieze furrr TV
pi_60017314
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustiger
Yess
pi_60017425
Paar dagen geleden in Las Vegas nog ff wat A&F gekocht xD

Maar het is toch best een foute winkel hoor, keiharde muziek en er staat een half blote vrouw en man voor de ingang... Maar het loopt als een tierelier zoveel klanten
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')