zowel voor t-shirts als fleece?quote:
www.topicstyle.com en www.anfcommunity.dequote:Op maandag 7 juli 2008 11:51 schreef Qlubtempo het volgende:
Satanic, wat waren die andere twee A&F fora ook al weer?
de pasvorm is wel goed ja, lekker lowrise, en de kwaliteit is ook wel goed denk ik, nog geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Qlubtempo het volgende:
Top, danke!
Zijn die A&F jeans van een beetje kwaliteit en pasvorm?
het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het opsturen van verkeerde dingen? Ik heb nu twee keer besteld en twee keer was een artikel het verkeerde. Vorige keer vond ik het niet erg, nu wel. Ik heb al gemaild naar de klantenservice, maar nog niks teruggehoord. Iemand ervaring?
op dit forum staan een aantal foto's:quote:Op maandag 7 juli 2008 15:39 schreef wesley_k het volgende:
Die destroyed jeans van A&F vind ik echt heel vet! Vind alleen dat de achterkant niet zo duidelijk op de foto staat, alleen de achterzakken. Iemand hier op FOK! die een A&F jeans heeft en toevallig een foto van de achterkant van de broek heeft? Liefst dragend
Is intussen perfect geregeld inderdaad!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:43 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
het gaat sneller als je belt, ze sturen dan gewoon het artikel op dat je wel had besteld.
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunstequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:46 schreef Retouw het volgende:
Kan iemand me helpen?
Hier in europa draag ik een Large ( van diesel, replay,...) van t-shirts, welke maat heb ik dan bij A&F? Ik ben 1.84 m, 80 kg maar ik heb vrij brede schouders van fitness.
En dezelfde vraag voor hun fleece's.
Alvast bedankt
Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustigerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Begiristain het volgende:
Net terug uit Washington DC & New York en heb uiteraard ook wat A&F aankopen gedaan. Moet wel zeggen dat ik de shop in NYC helemaal niet fijn vind; erg massaal en (erg veel) personeel dat op je vingers staat te kijken. Bovendien leek het alsof je aan iemand achter een toonbank moest vragen om een bepaalde polo/shirt te mogen passen. In DC was het gewoon een 'normale' winkel. Veel fijner..
Mijn aankopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor het idee: ik ben 1.75m, 72 kg en heb maat S.
Ik heb ook slippertjes van A&F! K heb maat 41 en heb een S, denk dat je M moet hebben... Succesquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste
Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:42 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik heb 6 t-shirts van Hollister en A&F, en die zijn allemaal XL. Die zitten perfect. Truien zijn ook XL bij mij, alleen met polo's heb ik maat L. Ben zelf 1.87m en weeg 85 kg. Ben zelf ook niet de dunste
Heb zelf ook nog een vraagje: Ik zou ook graag van die leren slippers willen bestellen (Hollister of A&F, twijfel nog) maar die maten gaan alleen van S t/m XL, en niet met die Amerikaanse schoenmaten, wat best makkelijker zou zijn geweest. Ik heb maat 43, iemand die hier ook slippers heeft en weet welke maat overeenkomt met welke schoenmaat?
1 2 3 4 5 | S 9 42 8 27 M 10 43 9 28 L 11 44 10 29 XL 12 45 11 30 |
Bedanktquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Staat gewoon op de site hoor, A&F heeft de size-chart aangepast en er staan nu meer maten op wat het wat makkelijker maakt om te bestellen:
voor de slippers
[ code verwijderd ]
Yessquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan was je zeker op Fifth Avenue. Die bij South Street Seaport is veel rustiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |