abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60440006
Jammer dat ze geen bodywarmers bij de man-section hebben. Vind altijd wel lekker om in de herfst met een bodywarmer te lopen.

@ Forburgah: Nice tshirt
pi_60476499
daar wil ik hem inderdaad voor gebruiken (duh )
collega heeft gisteren de bodywarmer voor me gescoord, trui hadden ze niet
hoop maar dat de bodywarmer past, ze zij dat het weer een typisch A&F pasvormpje had.. haarzelf zat ie erg strak (maar als ik me goed herinner ben ik net even slanker dan zij -typisch amerikaans postuurtje - is.. hoop hoop hoop).

als ie past (is me eerste A&F stuk... ) ga ik wellicht wel een internet order plaatsen, zag nu ook leuke long-sleeve tees. en de sweater dus nog steeds.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60485934
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
pi_60486388
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Japin het volgende:
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
ze vallen een klein beetje groter uit, een L is bij mij eigenlijk een M.
pi_60489630
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!

@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_60490783
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Forburgah het volgende:
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!

@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
pi_60491093
Mijn normale broekmaat is 30/32. Als ik jou was zou ik gewoon even je maten opnemen en vergelijken met de size chart: http://www.abercrombie.co(...)art2.html?skuDept=28
Zo niet Ofter een hemel is
Maar álster één is Dan zal je zien
Dat de Hemelpoort - Oh brok in ons keel -
Verdacht veel weg heeft Van Het Kasteel
pi_60495300
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
pi_60505584
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Japin het volgende:

[..]

Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!

en absoluut geen aardappelzak
pi_60506454
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!

en absoluut geen aardappelzak
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
pi_60507107
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef XiChico het volgende:
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
Hoe berekenen ze dat nou dan?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_60507220
Vandaag ook een naheffing gehad, ¤75 over een order van ¤344, valt me reuze mee
pi_60507957
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 12:32 schreef Nesle het volgende:

[..]

Hoe berekenen ze dat nou dan?
Zoals al zo vaak is gezegd... meestal ongeveer 33%
pi_60508998
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
Seriously Easy Going
pi_60515616
Ik had op dezelfde datum een bestelling van Abercrombie en Hollister geplaatst en op dezelfde dag ontvangen.
Ik heb nu alleen een naheffing gehad van de Abercrombie zending. Zou dit betekenen dat de Hollister niet gecontroleerd is, of kan die ook nog later komen?
Was overigens 20 euro naheffing op een bestelling van 118 dollar. Valt niet tegen
pi_60516029
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
officieel is de rekenmethode als volgt.
als waarde zending excl. verzendkosten > 22 euro:
$bestelbedrag incl. verzendkosten * euro/dollarconversiekoers * 112% ivm invoerrechten * 119% ivm btw.
dus kom je meestal rond de 33% uit ja.

Niet mee eens met wat je nog moet betalen: maak dan bezwaar!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_60517335
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Japin het volgende:

[..]

zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
ik heb relatief korte pootjes, en hij komt net over me knie.
dus als je normale lengte benen hebt boven je knie.

zet morgen wel ff pic online
nu stappen :p
in AnF uiteraard haha
pi_60517503
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
is die 62 euro incl je verzendkosten?
pi_60517589

pic maat M
pi_60520111
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 22:39 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]

pic maat M
Haha, chill! Weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe lang je bent, maar ik denk dat ik er nu wel uit kom
pi_60521408
oef, zware avond..

ik ben 1.87 dacht ik... als je nog meer wil weten hoor ik het wel
nu slapen
pi_60525885
late tvp
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_60526120
Was gister @ Loveland, Amsterdam.. liepen eigenlijk best wel veel gasten met Abercrombie & Fitch rond. Wehehe, meer als G-Star troep en zulks.
pi_60526535
Ja ik zie het zelfs in Tilburg eigelijk al heel veel.
pi_60527343
Ik krijg vooral het laatste jaar soms ineens vragen van mensen hoe ik aan het shirt kom en daarna het teleurgestelde gezicht als ik moet melden dat ik het gewoon via de site heb besteld. Het scheelt natuurlijk wel dat op 95% van de shirts vrij groot A&F of Abercrombie staat. Gemakkelijk te herkennen dus. De overhemden zie ik slechts sporadisch voorbij komen, hetzelfde met de vesten. Een wollen trui heb ik nog niet eerder bij iemand gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')