ze vallen een klein beetje groter uit, een L is bij mij eigenlijk een M.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef Japin het volgende:
Iemand ervaring met de pasvorm van de zwembroeken? Met welke maten komen de S en M ongeveer overeen? Ik heb wel een hele oude zwembroek van A&F (gekocht via america today jaren geleden) en dat is een S, maar dat vertrouw ik eigenlijk niet zo.
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Forburgah het volgende:
Goed dat de vriendelijke mevrouw van Fed-Ex net aanbelde met mijn pakketje. Zal straks even foto's plaatsen!
@ Japin: Ik heb net een zwembroek binnen gekregen met de maat S en die zit precies hetzelfde als al mijn andere zwembroeken in die maat.
zelfde maat heb ik (32)quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:35 schreef Japin het volgende:
[..]
Wat zijn je broekmaten als ik vragen mag? Normaal heb ik namelijk echt een M nodig denk ik (32/33 breedte) maar ik ben bang dat een M een aardappelzak is.
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:44 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
zelfde maat heb ik (32)
en de M zwembroek zit als gegoten!
en absoluut geen aardappelzak
Hoe berekenen ze dat nou dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:22 schreef XiChico het volgende:
Heb trouwens een naheffing van ¤22,- gehad. Op een order van ¤121,-
officieel is de rekenmethode als volgt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
ik heb relatief korte pootjes, en hij komt net over me knie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:52 schreef Japin het volgende:
[..]
zit die tot op je knieen? er overheen of net erboven? Want de lengte is nou net niet terug te vinden op de site. Ik krijg maar de hele tijd die foto van Beckham in m'n hoofd met een zwembroek die op z'n kuiten hing.
is die 62 euro incl je verzendkosten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:46 schreef Retouw het volgende:
ik 47 op 105 en 32 op 62 euro, dus altyd de helft, echt wel pynlyk.
Haha, chill! Weet ik natuurlijk nog steeds niet hoe lang je bent, maar ik denk dat ik er nu wel uit komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |