Blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal persoonlijk verantwoordelijk voor dat elftal![]()
(al waren dit natuurlijk kansloze overwinningen)
Waar haal je dat nou vandaan ??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:06 schreef Fukjoeman het volgende:
Net of wij jaloers moeten zijn op Turkije qua voetbal_ En al helemaal dit EK.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar hier mag wel een slotje op wat mij betreft. Het is namelijk allemaal gespeeld door mij. Mensen die een beetje met mijn postgeschiedenis bekend zijn weten dat ik alleen de Portugezen en Italianen niet hoog heb zitten. Voor de rest kan ik er wel mee leven.
Kortom: you all got pwned![]()
Blijf wel van mening dat jullie zwaar onverdiend door zijn gegaan overigens. Maar deze broeder gunt jullie het succes nog wel.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar ik wist het al toen je dit topic opende.
Leuk gespeeld.
Zekerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hey die van vandaag was geluk geef ik toe. Maar tegen Tsjechië was gewoon dik verdiend dunkt mij.
dat is ook meer een kwestie van smaak denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zekermaar ook dat was een lelijke overwinnig.
hardstikke leukquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:13 schreef magnifor het volgende:
Don't underestimate the power of the Turks!!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik ook voor het eerst: de scheidsrechter die een speler van de verliezende partij troost.![]()
True vind ik ook. Dat haal ik van een paar posts boven je.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:10 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou vandaan ??![]()
NL speelt geweldig voetbal, dat spreekt niemand tegen..Zelfs de anti oranje freaks spreken dat niet tegen. Maar gun de Turken ook s wat.. Waarom gelijk Nederland en Turkije tegenover elkaar brengen als het ook mooi samen kan..
Ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef Jimbo het volgende:
t enige dat ze kunnen is geluk hebben, Kroatië had gewoon al gewonnen, simpel
Nee hoor heer en meesterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:14 schreef Jimbo het volgende:
t enige dat ze kunnen is geluk hebben, Kroatië had gewoon al gewonnen, simpel
Eensch.quote:
Ik gun jullie zoals gezegd het succes wel, maar kom op je moet nou niet gaan overdrijven hoorquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eensch.
+ HUP TURKIYEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Oftwel:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit er nog wat woestijnzand in je ogenquote:
Nee jij deugt wel linkse knuffel lomp!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
90 minuten lang met 10 man achter de bal en maar weer hopen op een mistasting van de keeper of scheids. Totaal geen aanvallende intenties en MET ALLE GELUK VAN DE WERELD zijn ze nu 2e rondes verder. Jullie mogen zowel Cech als Rossetti bedanken. Maar nee dat zal jullie kennende never nooit gebeuren.
Conclusie: die Turken deugen gewoon niet.
Turkiye
Kijk eens een paar posts boven je achterlijke gladiool.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:52 schreef thloreg het volgende:
[..]
Nee jij deugt wel linkse knuffel lomp!Wij speelden met een half B-elftal en wilden gewoon winnen. Baal er een beetje van dat er allerlei linkse knuffelaars hier plotseling zo anti-Turkije zijn,en daarmee mijn feestavond proberen te verpesten. Maar geen nood, Het feest is en blijft geweldig! en dat neemt niemand ons af. Oh ja, ga je ook mauwen als morgen/straks Rusland Nederland uitschakelt met 1 counter?
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |