Vroeg ik aan de Chineze balie-medewerkster.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Google heeft op de eerste dag van de zomer een mooi oranje logo
[ afbeelding ]
Tijdens het EK-21 2006 toen ik in de studio zat bij Talpa zat ie tijdens de wedstrijden de hele tijd mee te schrijvenquote:
Meestal hóór je ze schreeuwen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Whehe nog nooit die commentator zo zien schreeuwen
One night only - Just for tonightquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Remzz het volgende:
Ik hoor het elke avond maar hoe heet dit nummer eigenlijk?
juist! foute grappen dit soort dingen zingen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef Falco het volgende:
Door Rene gaat NL verliezen
Same herequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had vanavond BBC gekeken en hoor nu Roelfs voor het eerst. Vond hem een beetje eng klinken bij die 1-1
hehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeg ik aan de Chineze balie-medewerkster.
Heel heet zei ze
Toffe ava, van wie heb je die?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef Silver_Shark het volgende:
Rosie =DD
Ja, die liep al 2 minuten te roepen dat het voorbij was voor Turkije.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
Ik had vanavond BBC gekeken en hoor nu Roelfs voor het eerst. Vond hem een beetje eng klinken bij die 1-1
Dat bord van Pietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Falco het volgende:
Rosi + het bord van Piet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Rosiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef Joesse het volgende:
wie doet commentaar morgen bij Oranje dan?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef Falco het volgende:
Rosi + het bord van Piet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jack van Gelderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef Joesse het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor![]()
Ga je mee voetbal kijken straks?
De kwartfinale waarin het Nederlands Elftal het op 21 juni moet opnemen tegen Rusland of Zweden wordt door Jeroen Grueter van commentaar voorzien. Jeroen Grueter en Evert ten Napel becommentariëren ook de halve finale duels. Arno Vermeulen, NOS Chef Voetbal, heeft vandaag de indeling van de nog te spelen voetbalwedstrijden bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef Joesse het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Uitverkocht. Dus dan maar een Lucky Loeki.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Over 2 jaar; de Woekiequote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik straks op Lakedance sta voor de wedstrijd. Even niet eraan denken en lekkerquote:
Heb er echt eenquote:
FSquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:38 schreef Joesse het volgende:
Evert dus bij Italië... Goeie genade!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De kwartfinale waarin het Nederlands Elftal het op 21 juni moet opnemen tegen Rusland of Zweden wordt door Jeroen Grueter van commentaar voorzien. Jeroen Grueter en Evert ten Napel becommentariëren ook de halve finale duels. Arno Vermeulen, NOS Chef Voetbal, heeft vandaag de indeling van de nog te spelen voetbalwedstrijden bekend gemaakt.
Bron www.mediacourant.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |