abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59576645

Een echte man, gewioon oprecht in zijn karakter, met een zekere berusting erin.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 14:29:21 #52
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_59576944
Hij lijkt een beetje op Brian van de GK
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:06:42 #53
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_59577693
Ik vind hem eruit zien als een schurk uit een James Bond film. Maar verder wel een toffe vent.
pi_59577817

pi_59577830
ik ben fan
AFC AJAX
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:18:07 #56
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_59577958
Wat een geweldenaar
Freed from desire, Mind and senses purified.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:19:29 #57
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_59577991
Hij doet me altijd aan Rod Flanders denken:

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_59578214
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 13:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En hij is nog mr. in de rechten ook, wat op zich al een aparte combinatie is met elke van de andere bezigheden. Als speler was hij meer een krijger dan een sportman. Hij heeft het gepresteerd om op euro 96 een op de grond liggende Duitser onder de ogen van de scheidsrechter na te trappen, en de scheids durfde het niet te zien.
Gaf hij toen een schop aan Christian Ziege , is er een video ergens van op het net?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:31:58 #59
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_59578261
't Is ook wel een Sjonnie ook he
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juni 2008 @ 15:39:28 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_59578417
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef SCH het volgende:
Kan zich nu weer richten op zijn carriere als zanger van een Kroatische punkband.
Punk zou ik dit nou niet noemen - het is eerder een beetje slappe middle of the road rock, maar best geinig dat een bondcoach daarbij gitarist is

http://www.myspace.com/slavenbilicandrawbaufanclub
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_59578478
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef tong80 het volgende:
Terecht topic.

Rookt, speelt in een band, heeft een oorbel en houdt van goede muziek.

En is volgens mij ook meester in de rechten. Plus een zeer verdienstelijk voetbalverleden.

Zeer coole bondscoach natuurlijk. Leeft intens mee, doet niet moeilijk over selecties en opstellingen. Ik vind hem ook altijd wel wat weg hebben van Ruud de Wild qua uiterlijk.

Qua manier van coachen lijkt ie erg op Richard Middelkoop van Papendrecht, maar die kent natuurlijk vrijwel niemand. Desondanks doet hij me daar altijd aan denken als ik Bilic zie. Of andersom dan nu, na het EK.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59578479

Niet echt sportief van hem, maar hij heeft zijn antwoord gekregen.
pi_59578510
Oja, leuk natuurlijk, die kop, dat oorbelletje, die jeugdigheid, die rockband....maar het is ook gewoon een verschrikkelijk goede trainer. Fantastisch in de omgang met zijn spelers, beetje vergelijkbaar met Hiddink. Amicaal, zonder zijn autoriteit te verspelen. Tactisch ook gewoon een slimme man. Dat we dat niet vergeten
pi_59581438
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:39 schreef Doc het volgende:

[..]

Punk zou ik dit nou niet noemen - het is eerder een beetje slappe middle of the road rock, maar best geinig dat een bondcoach daarbij gitarist is

http://www.myspace.com/slavenbilicandrawbaufanclub
En hij speelt ook nog eens op een zwarte Les Paul custom volgens mij. Wat een held.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_59607046
De Kroatische coach rocks !

http://www.sportweek.nl/v(...)ckt_de_hitlijsten_in

en deze..

http://www.sportweek.nl/v(...)g_nemen_vrijdagnacht

maar wel en respect ! Echt leuke coach !
pi_64577286
Naar VBL, op verzoek.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64577336
quote:
Bondscoach Bilic na WK-kwalificatie weg bij Kroatië
02 januari 2009

Slaven Bilic stopt na de laatste kwalificatiewedstrijd voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika als bondscoach van het Kroatische elftal. Dat maakte de 40-jarige trainer vrijdag bekend in de krant Sportske Novosti.

Kroatië staat na vier wedstrijden op de derde plaats in groep 6 met zeven punten. Engeland is met twaalf punten koploper, voor Oekraïne (zeven uit drie). "Ik blijf tot en met de kwalificatiecampagne en geen seconde langer", aldus Bilic vrijdag. "Dan heb ik deze functie lang genoeg uitgeoefend."

Bilic nam de leiding in 2006 over. Kroatië verloor afgelopen zomer op het EK in Oostenrijk en Zwitserland in de kwartfinales van Turkije.
Ook echt geen seconde langer .

Verwacht dat ie ergens in Engeland coach wordt .. Misschien wel de opvolger van Ferguson bij Utd?
pi_64577773
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ook echt geen seconde langer .

Verwacht dat ie ergens in Engeland coach wordt .. Misschien wel de opvolger van Ferguson bij Utd?
Dat laatste lijkt me sterk, maar hij zal denk ik wel in Engeland terecht komen ja. Heeft er natuurlijk gevoetbald en elke keer als er een trainer in de PL weg gaat wordt zijn naam genoemd.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_64577778
Dus als hij zich voor het WK plaatst, dan gaat-ie niet naar Zuid-Afrika? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64577858
Lijkt me een geschikte coach voor menig PL-team ja.
Ik ben fan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64578925
Ik zie hem wel trainer worden bij Werder.
pi_64579738
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef RayMania het volgende:
Dus als hij zich voor het WK plaatst, dan gaat-ie niet naar Zuid-Afrika? .
Dat is echt hetzelfde als dat je een half jaar achter Daphne Bunskoek aan zit, ze na dertig kaartjes, 100 rozen en 3 peperdure restaurants opeens naakt in je slaapkamer stapt...en dan laat je je beste vriend er overheen gaan

Oja, insert andere vrouw, wanneer je Daphne niet leuk vindt. (= faal).
pi_64579871
- Niet nodig -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 02-01-2009 15:41:40 ]
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_67538322
quote:
'Schalke wil Kroaat Bilic'
Door Mike Boeschoten
Maandag, 30 maart 2009, 08:56

Het ziet ernaar uit dat Slaven Bilic, de bondscoach van Kroatië, de honneurs bij FC Schalke 04 tot aan het einde van dit seizoen waarneemt. De Duitse ploeg is na het op non-actief stellen van Fred Rutten vorige week opzoek naar iemand die de boel weer op de rit kan krijgen.

Volgens het Duitse Kicker is Bilic een meer dan serieuze kandidaat. De Kroaat, die al zou hebben laten weten interesse te hebben in de tijdelijke job, zou momenteel in onderhandeling zijn met de nummer acht van de Bundesliga. Bilic zou de baan goed kunnen combineren met zijn werkzaamheden als bondscoach van Kroatië, dat na komende woensdag (Andorra) pas in juni weer in actie hoeft te komen.
pi_68488139
Volgens The Sun is hij ook in beeld bij Chelsea als opvolger van Hiddink.
pi_68488248
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens The Sun is hij ook in beeld bij Chelsea als opvolger van Hiddink.
Zou wat zijn. Ik ben fan!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69452409
quote:
Bilic interested in Celtic post

Croatia coach Slaven Bilic wants to talk to Celtic with a view to becoming Gordon Strachan's successor as manager. Bilic is still under contract but agent Rudi Vata has told BBC Scotland the former Everton and West Ham defender is keen for a new challenge. Former Celtic defender Vata says his client believes he could take the Glasgow club to the next level.

"Slaven is certainly available to talk to Celtic but we have not heard anything," said Vata. "He would be keen for a new challenge and is well aware of the club and the passion of its supporters. He thinks he could take Celtic to the next level. We will wait and see."

Bilic, who has never been a club manager, led Croatia to the quarter-finals of Euro 2008 after topping a qualification group which included England and Russia. The 40-year-old began his coaching career with the Croatia Under-21 side in 2004 and was promoted to senior team duties two years later.
pi_69868700
quote:
'Bilic ziet Portsmouth wel zitten'

Slaven Bilic zou graag manager van Portsmouth worden, onthult zijn zaakwaarnemer Rudi Vata tegenover The News. De oud-voetballer is sinds enkele jaren bondscoach van Kroatië.

Bilic wordt voortdurend in verband gebracht met clubs waar de functie van hoofdtrainer vacant is. Zo zei Vata eerder dat Celtic interesse in de Kroaat heeft. Deze week viel Bilic' naam echter bij Pompey.

Zijn manager beweert dat de trainer gecharmeerd is van de Premier League-club. "Slaven staat open voor alle aanbiedingen. Er is interesse vanuit Portsmouth, maar er is nog niets concreet. Hij is zeer geïnteresseerd om te werken bij Portsmouth, en daar mee te helpen met de ontwikkeling."

Volgens Vata maken de ambities van Bilic uiteindelijk de doorslag in zijn keuze voor een club. "Slaven is hongerig naar een baan bij de juiste vereniging. Hij is een manager met ambities en daarin moet zijn toekomstige werkgever bij hem passen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')