nee, iemand in elkaar gaan schoppen, gaan rellen, dingen slopen omdat iemand een vlag in de fik heeft gestoken betekent dat je trots bent op je landquote:Op zondag 22 juni 2008 21:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Gozert, het heeft ermee te maken omdat jij al zegt dat het een stukje stof is. De meesten denken er hetzelfde over (nederlanders) het boeit ze niet dat als een nederlandse vlag in de fik gezet zou worden. Je hebt dan geen trots. En dus zet je je niet 100% in voor Nederland..
je begrijpt het niet![]()
dus
Het is echt geen discussie. De één vindt een vlag belangrijk en de ander niet. En als je het niet belangrijk vindt kan je het ook niet begrijpen.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
"dus" M.a.w.: je kunt de discussie niet winnen. Je legt een mooie tegenstelling bloot. Jouw vorm van trots is iets voor de primitieven van geest, niets voor mij dus.
Uiteraard zijn wij geen heilige boontjes, maar ik zie niemand dat ook beweren..quote:Op zondag 22 juni 2008 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Oké dat vind ik ook maar velen niet en ik wil hen erop wijzen dat ze zelf geen heilige boontjes zijn als we het op hun manier beredeneren.
Zijn er rellen geweest dan hierdoor?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nee, iemand in elkaar gaan schoppen, gaan rellen, dingen slopen omdat iemand een vlag in de fik heeft gestoken betekent dat je trots bent op je land
duidelijk![]()
Ik ben trots op wat ik persoonlijk bereikt heb, maar hoe kan ik trots zijn op een lap stof met drie gekleurde banen, iets wat ik zelf nooit heb verzonnen en wat al jaren, zo niet eeuwen, bestaat.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Gozert, het heeft ermee te maken omdat jij al zegt dat het een stukje stof is. De meesten denken er hetzelfde over (nederlanders) het boeit ze niet dat als een nederlandse vlag in de fik gezet zou worden. Je hebt dan geen trots. En dus zet je je niet 100% in voor Nederland..
Ja maar dat lap stof vertegenwoordigd wel HOLLAND.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik ben trots op wat ik persoonlijk bereikt heb, maar hoe kan ik trots zijn op een lap stof met drie gekleurde banen, iets wat ik zelf nooit heb verzonnen en wat al jaren, zo niet eeuwen, bestaat.
kun jij bewijzen dat er nooit rellen zijn geweest omdat er iemand een vlag in de fik had gestokenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn er rellen geweest dan hierdoor?
Dus
Oke maar als het andersom geweest was, zou er zeker wel gegeneraliseerd worden (door de meesten dan)quote:Op zondag 22 juni 2008 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Uiteraard zijn wij geen heilige boontjes, maar ik zie niemand dat ook beweren..
iets met pot en ketelquote:Op zondag 22 juni 2008 21:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke maar als het andersom geweest was, zou er zeker wel gegeneraliseerd worden (door de meesten dan)
Het is NEDERLAND.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar dat lap stof vertegenwoordigd wel HOLLAND.
Kun jij bewijzen dat er hierdoor rellen zijn ontstaan in Nederland omdat er iemand een vlag in de fik had gestoken na de overwinning van nederland?quote:Op zondag 22 juni 2008 21:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
kun jij bewijzen dat er nooit rellen zijn geweest omdat er iemand een vlag in de fik had gestoken
Er zijn zoveel dingen die Nederland vertegenwoordigen, maar om daar speciaal zo over te gaan flippen, gaat mij te ver.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar dat lap stof vertegenwoordigd wel HOLLAND.
ik had het niet over hierdoor, ik had het over het algemeenquote:Op zondag 22 juni 2008 21:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Kun jij bewijzen dat er hierdoor rellen zijn ontstaan in Nederland omdat er iemand een vlag in de fik had gestoken na de overwinning van nederland?
Nee maar een vlag is denk toch wel belangrijker dan klompen ofzoquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die Nederland vertegenwoordigen, maar om daar speciaal zo over te gaan flippen, gaat mij te ver.
Iets met hak en takquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik had het niet over hierdoor, ik had het over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |