Ik heb hier alvast een condeleanceregister voor je geopend.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef Anonymousz het volgende:
Toeterende Turken
Als Turkije wint ik hang mezelf op
Ik denk dat je het kan schudden, die nachtrustquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mij garanderen dat ik voldoende nachtrust tegemoet zal zien als Turkijke wint?²
Ik snap echt niet waarom je alsmaar op mij reageert?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
PAAAASKONIJNTJE!!
DOE IS WIEBELUH WIEBELUH
Wat is daar raar aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef VeX- het volgende:
Belachelijk dat de wedstrijd gewoon na de verlenging nog met blessuretijd werd uitgerekt. Er had al afgefloten moeten worden.
Dat boeit niet want wij pakken Duitsland ongenadig hard bij de ballen in de finale!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
Kroatië is bestolen. Ik vermoed dat Beckenbauer een zak geld heeft overhandigd aan de UEFA, want Turkije is met al die schorsingen straks brandhout tegen de Mannschaft. Lang leve de verzonnen blessuretijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |