Dat zachtjes draaien is net de lotto... heel zeldenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:50 schreef Heberg het volgende:
Door de thermostaat hoog te houden.
En je schreef net dit dus: Soms draait er wel iets (wat herrie)
Die pomp draait.
Tips uitgevoerd?
Is dezelfde die ik eerder postte, klipper.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:43 schreef klipper het volgende:
http://www.technischevraa(...)chrift%20H22VRTW.pdf
pomp al gecontroleerd?quote:
De dop kreeg je er wel vanaf?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef R0ADKILL het volgende:
Die pomp krijg ik niet rond met een schroevendraaier
Dat is het expansievat van de ts, foto 742quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:50 schreef Heberg het volgende:
[..]
Is dezelfde die ik eerder postte, klipper.
Da's lang geleden trouwens zo samen weer in een topic, heb je dergelijke expansievaten als boven in onderhoud?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:00 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat is het expansievat van de ts, foto 742![]()
Had ik trouwens niet gezien, te snel eroverheen gelezen.
Schroevendraaier groot genoeg ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef R0ADKILL het volgende:
Die pomp krijg ik niet rond met een schroevendraaier
De buitenste dop s de afdichtingsschroef, als je die eruit draait dan zie je daarachter de as van de pomp, deze moet draaien bij warmtevraag, als deze stil staat, kun je met een schroevendraaier controleren of de pomp niet vast staat door de as te draaien, lukt dat niet dan zit de pomp vast en gaat het toestel dus iedere keer op maximaal storing.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef Heberg het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien.
Maar Is dat niet alleen een schroef op die pomp om in de pijlrichting te draaien?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef R0ADKILL het volgende:
Intergas VR (zie foto)
H 22 VRTW (lownox) uit 1997
Ik wilde 'm deze zomer vervangen door een installatie met zonneboiler
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |