abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59547353
quote:
Op een Middelbare school in Glouchester in de Amerikaanse staat Massachusetts, zijn opmerkelijk veel jonge meisjes tegelijkertijd zwanger. Zeventien meisjes van nog geen zestien jaar oud, dat zijn vier keer zoveel zwangerschappen als de school normaal per jaar kent, verwachten een kindje.

De reden van de zwangerschappen kan directeur Joseph Sullivan niet vertellen. Sommige volwassenen geven veel geziene films als Juno and Knocked Up de schuld voor het romantiseren van jonge, ongetrouwde moeders. Het lijkt erop dat de meisjes een pact gesloten hebben om allemaal tegelijkertijd zwanger te zijn en hun kinderen samen op te kunnen voeden.

In oktober van dit jaar werd er door de school aan de bel getrokken toen opmerkelijk veel meisjes een zwangerschapstest aanvroegen. In mei waren een aantal scholieren al een paar keer terug geweest voor de test. Volgens de directeur van de school leken sommige meiden ook extreem teleurgesteld als ze niet zwanger bleken.

De meisjes die het pact sloten om allemaal tegelijkertijd zwanger te raken, willen niet geïnterviewd worden. Ook hun ouders weigerden dit. Een oud-leerlinge van de school, Amanda Ireland, denkt dat ze wel weet waarom de meisjes zwanger zijn geraakt. Zelf is de 18-jarige Amanda in haar eerste jaar bevallen van een kindje. Zij merkte op hoe de meisjes die nu zwanger zijn haar regelmatig in de hallen op school benaderden en opmerkten dat zij echt geluk had dat ze een baby had. Volgens Amanda zijn de meisjes zwanger geraakt zodat ze iemand hebben die onvoorwaardelijk van ze houdt. "Ik heb nog proberen uit te leggen dat het moeilijk is je geliefd te voelen als een kind om drie uur 's nachts schreeuwt om gevoed te worden," aldus Amanda.

De school is nu aan het kijken welke mogelijkheden ze nog hebben om de seksuele voorlichting op school uit te breiden en om anticonceptiemiddelen uit te delen. Daarnaast gaan ze kijken hoe het verder moet met de opvang voor de baby's als de meiden na de zomervakantie weer naar school moeten.
Meisjes zwanger na sluiten pact

Het mooiste vond ik nog deze zin:
quote:
De school is nu aan het kijken welke mogelijkheden ze nog hebben om de seksuele voorlichting op school uit te breiden en om anticonceptiemiddelen uit te delen
Joh! Ze weten dondersgoed hoe ze zwanger raken en doen het bewust, dus ze gaan die anticonceptiemiddelen juist niet slikken.
quote:
Volgens de directeur van de school leken sommige meiden ook extreem teleurgesteld als ze niet zwanger bleken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_59547427
Samen opvoeden. Wedden dat ze ruzie krijgen over hoe vaak wie uitgaat (zodat anderen op het kindje moeten passen), wie de leukste babykleertjes heeft en wiens vriendje het leukst is en het minste aandacht besteed aan de mama's/baby's
Het mooi kotsende meisje.
pi_59547462
quote:
Volgens Amanda zijn de meisjes zwanger geraakt zodat ze iemand hebben die onvoorwaardelijk van ze houdt
Eigenlijk best wel treurig.

Ik ben benieuwd wat de vriendjes hier van denken. Zouden die meiden stiekem de pil niet hebben geslikt of zou het allemaal in overleg zijn gebeurd?
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59547471
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Samen opvoeden. Wedden dat ze ruzie krijgen over hoe vaak wie uitgaat (zodat anderen op het kindje moeten passen), wie de leukste babykleertjes heeft en wiens vriendje het leukst is en het minste aandacht besteed aan de mama's/baby's
Alsof dat hun enige problemen zijn? Wie gaat financieel opdraaien voor deze baby's. Volgens mij nog altijd de ouders.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_59547480
Triest.

Only in.....?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59547504
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Alsof dat hun enige problemen zijn? Wie gaat financieel opdraaien voor deze baby's. Volgens mij nog altijd de ouders.
Natuurlijk zijn dat grotere problemen. Maar ik gok dat dat is waar ze zich het meeste druk over maken. Ze zijn nou eenmaal 16.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:40:23 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59547514
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Triest.

Only in.....?
2008?

Ja, want in andere landen zijn mensen allemaal normaal en doen ze geen gekke dingen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59547567
Hehe, ik vind het wel een mooie stunt. Jammer dat ze levens spelen en het veels te veel verantwoordelijkheid kent. Uitvoering is matig, idee is wel grappig. Beter geven de ouders van deze kinderen gewoon Sims aan kindlief.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:45:46 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59547643
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Karammel het volgende:

[..]

Eigenlijk best wel treurig.

Ik ben benieuwd wat de vriendjes hier van denken. Zouden die meiden stiekem de pil niet hebben geslikt of zou het allemaal in overleg zijn gebeurd?
Ben ik ook benieuwd naar.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:49:52 #10
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59547760
quote:
Zeventien meisjes van nog geen zestien jaar oud, dat zijn vier keer zoveel zwangerschappen als de school normaal per jaar kent, verwachten een kindje.
Ik vind dit net zo kwalijk. Normaal dus al zo'n vijf 15,14 jarigen die zwanger geraken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:01:36 #11
213097 GBA
FINALE.
pi_59548101
Kansloze wijven. Snel afschieten voor ze bevallen.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_59548208
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:39 schreef DroogDok het volgende:
Triest.

Only in.....?
In Nederland gebeurt het ook dat meisjes per ongeluk expres hun anti conceptie vergeten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59548884
http://www.telegraaf.nl/b(...)baby_s__.html?p=30,2
quote:
Een van de toekomstige moeders is zwanger van een 24-jarige dakloze man uit de stad.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:28:45 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59549113
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:08:13 #16
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_59550112
Wat een stelletje achterlijke zielige aandachtsgeile puberende Amerikaanse breezah's, zeg!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:12:33 #17
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59550231
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:08 schreef Tism het volgende:
Wat een stelletje achterlijke zielige aandachtsgeile puberende Amerikaanse breezah's, zeg!!..
Idd, en over jaren is meer dan de helft ontspoort ben ik bang
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_59550521
heel apart, wat willen ze hier nu mee bereiken?!
die kids weten helemaal hoe ze kinderen moeten opvoeden!!!!
mooie aandachttrekkers!
pi_59552437
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:22 schreef el_godi het volgende:
heel apart, wat willen ze hier nu mee bereiken?!
die kids weten helemaal hoe ze kinderen moeten opvoeden!!!!
mooie aandachttrekkers!
Tegenwoordig kan je niet meer aankomen zetten met zo'n paris-hilton-hondje want die heeft iedereen al
  zaterdag 21 juni 2008 @ 21:15:20 #20
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_59585692
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan je niet meer aankomen zetten met zo'n paris-hilton-hondje want die heeft iedereen al
pi_59591701
Wat een raar verhaal? en vier keer zoveel als normaal? Dus normaal zijn het er ook al 3 of 4? onder de 16?
pi_59596685
Beter dan die kuth*eren in Nederland, die wachten tot ze 45 zijn en vervolgens een halve mongool uitpoepen.
  zondag 22 juni 2008 @ 12:41:03 #23
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_59600870
Voorlichting over anticonceptie moeten ze zoieso al doen, niet pas als zo'n beetje de halve school met een kinderwagen rondloopt

Probleem is dat de wat dommere exemplaren van de vrouwelijke leerlingen niet zullen luisteren. Ze willen tenslotte juist zwanger worden. Dit los je alleen op door niet alleen te vertellen hoe je een zwangerschap kan voorkomen, maar ook wat er gebeurt als je dit niet doet. Er schijnen een soort speciale poppen te zijn die het gedrag van een baby simuleren. Zo'n ding moet 'gevoed' worden, gewiegd worden en ook luiers zullen verschoont moeten worden. En niet alleen overdag... O.a. het voeden gebeurt door een speciaal soort sleuteltje in de mond te steken. Deze sleutel zit aan een armband vast, die weer vastzit aan de leerling, waardoor deze niet de baby kan dumpen bij pap of mam.

Dit lijkt me effectiever. Ze leren het wel af als ze een paar weken lang zo'n ding om 3 uur 's nachts moeten laten stoppen met krijsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')