Niet echt bepaalde nummers die er uit springen, wel ben ik als ik m'n ogen dicht doe weer terug bij die strandtent in Scheveningen afgelopen zomer. Memories...
En Guru's Jazzmatazz. Is geen echte lounge, maar jazzy hiphop. Wel heel chill trouwens
En als het om nummers in het bijzonder gaat: wat wel lekker is
Bush - Letting the Cables Sleep (NOW Remix)
Planet Funk - Chase the Sun (Extended Mix)
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 13-03-2002 00:30]
Of Mikula - Seasons http://www.vitaminic.nl/cgi-php/get_file.php3?modo=1&bid=253492
En op het laatste album van A Guy Called Gerald (uit op t befaamde K7! label) stonden ook wel wat goeie nummers, niet echt super lounge-achtig maar wel heel mooi, check bijvoorbeeld maar 'Humanity'
*St Germain - Tourist
*Moby - Play
*Eastern Standard Time - Second Hand (de rustige nrs dan)
*Beastie Boys - The In Sound From Way Out (de instumentale nrs van Check Your Head en Ill Communication, plus nog 2)
*Dr. Onionskin - Split Pea Soup (denk niet dat niemand dat kent.. lijkt wel op St Germain, iets electronischer)
en een paar losse nrs:
Fleetwood Mac - Albatros
Rollercoaster 23 - Sky
Treble Spankers - Memories of Madrid
quote:Ik heb gister twee van die Best of Lounge-cd's gekocht. The Blue Lounge en New York Lounge. Ik wil iig nog Jazz Lounge kopen.
Op donderdag 14 maart 2002 11:11 schreef Hiroller het volgende:
- The best of Lounge compilatie
vooral het nummer ALmost Sweet is lekker relaxt..
damn, hoe lekker !!!!!
(nu nog op zoek naar de rest van het album, mar dat krijg ik weer nergens gevonden)
Ronald Molendijk roeleert
En een uitschuiter op die CD is zeker Right From The Darkness (Long Version)...Dat is ECHT!! een hele lekkere relaxed nummer.
en de beste track is voor mij de laatste van de back to mine cd van faithless
zal de track naam even voor je op zoeken maar er zit een stukje in van de good the bad and ugly
quote:de dub versie van Right On! dus....
Op vrijdag 15 maart 2002 16:19 schreef Hemmond het volgende:
En een uitschuiter op die CD is zeker Right From The Darkness (Long Version)...Dat is ECHT!! een hele lekkere relaxed nummer.
life's to short to throw it al away!
quote:En vergeet vooral Play the B-sides niet!
Op donderdag 14 maart 2002 10:13 schreef edsuit het volgende:
sommige dingen zijn geen lounge muziek, maar het "lounged" wel*Moby - Play
Ook Chicane (saltwater: ) en Llorca zijn erg goed. Die laatste trad trouwens op 1 maart op in Amsterdam.
[Dit bericht is gewijzigd door Tfone op 16-03-2002 17:45]
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef CoolCazt het volgende:
System of a Down - System of a Down![]()
quote:je kan er op loungen maar moet je jezelf wel eerst ff van de wereld blowen
Op donderdag 21 maart 2002 19:03 schreef CoolCazt het volgende:
System of a Down - System of a Down![]()
zwaar relaxt lounge album
Om lounge
Naked music
Nude dimensions
Nite life
Andy caldwell
K&d
St Germain
Café Del mar
quote:ja die is lekker.
Op vrijdag 15 maart 2002 19:45 schreef hp22 het volgende:
Röyksopp - Eple
DJ Shadow
DJ Krush
Veel van het Ninja Tunes label
St. Germain
Massive Attack
Guru's Jazzmatazz (Vooral Vol. 1 en 2)
Les Nubians
Eryka Badu
Fun Lovin' Criminals
The Police
Simon & Garfunkel
tja, daar kan je toch ook op loungen?
tja, daar kan je toch ook op loungen?
quote:album komt geloof ik binnen 2 weken uit (of is net uit)
Op dinsdag 12 maart 2002 23:26 schreef Redman het volgende:Monte la rue (Hele verzamel cd's).
best of two worlds
eigenlijk alle platen wel op die cd...
tracklist :
CD1
. 101 Trio Mafia - Incompatibilidade de Genios 05:58
. 102 Ian Pooley - Coraçao Tambor 05:55
. 103 Moons Burger - Marina on the Moon 05:21
. 104 Intrallazi and Fratty Ft Joane - Aquamarina 08:55
. 105 Bassment Jaxx - Bingo Bango 05:56
. 106 Fluide Feat Bacc - Voce 06:08
. 107 Pat C - Pura Saudade 06:32
. 108 Moodorama - Viama 10:13
. 109 AT Home Project - All in My Mind 05:41
. 110 Strike Boys - Vida La Revolucion 08:19
. 111 Murcielago - Los Americanos 03:30
CD2
. 201 Alex Cortiz - Bar Fly 05:31
. 202 Thievery Corporation - The Glass Bead Game 06:12
. 203 Rinocerose - Mes Vacances en Rio 06:25
. 204 Pat C - Jules and Jim 03:05
. 205 Jaffa - Elevator 04:56
. 206 Mo Horizons - Prince Charles Lastest Affair 05:07
. 207 Soul N Soda - El Sol 06:01
. 208 Yoshinori Sunahar - Sun Song 04:13
. 209 Señor Coconut - 4d Cha Cha 03:11
. 210 United Future Org. - Sunday Folk Tale 06:15
. 211 Izaline Calister - Amor Di Mami 05:39
. 212 Mohorizons - Foto Viva Nicola Conte Mix 08:03
. 213 Cuarteto Chanchullo - Vente Pal Carnaval 04:03
Maar dat is misschien meer lounge-jazz
4 hero - Creating Patterns
Eigenlijk best gek, want 4 hero is begonnen in de breakbeat-scene (is hierop nog wel te horen, maar er worden hierbij echte instrumenten gebruikt en het is wat minder koud (lees: veel minder koud) en aggressief dan hun vroegere werken. Zelf hou ik eigenlijk ook van die koude dingen, maarja, dat is een ander topic...
quote:Maakt a guy called gerald tegenwoordig rustige muziek? moet ik weer is even gaan luisteren. Ik heb thuis nog dat "black secret technology"-album liggen. erg goed, maar erg on-lounge
Op donderdag 14 maart 2002 08:19 schreef Kid_RisK het volgende:
Zo'n beetje alles van Jazzanova is goed vind ik!En op het laatste album van A Guy Called Gerald (uit op t befaamde K7! label) stonden ook wel wat goeie nummers, niet echt super lounge-achtig maar wel heel mooi, check bijvoorbeeld maar 'Humanity'
quote:4 Hero - "Mr Kirk's Nightmare" 1991 -->
Op maandag 23 december 2002 13:10 schreef Goofup het volgende:
Ik weet niet of je dit lounge mag noemen, maar klinkt wel rustig enzo.. (vinden sommigen waarschijnlijk niet, maar smaak hè!)4 hero - Creating Patterns
Eigenlijk best gek, want 4 hero is begonnen in de breakbeat-scene (is hierop nog wel te horen, maar er worden hierbij echte instrumenten gebruikt en het is wat minder koud (lees: veel minder koud) en aggressief dan hun vroegere werken. Zelf hou ik eigenlijk ook van die koude dingen, maarja, dat is een ander topic...
quote:Volgens mij bedoel jij Silent Reign van Total Science (draai 'm nu met Winamp) inderdaad extreem goed nummer
Op maandag 23 december 2002 13:18 schreef Goofup het volgende:[..]
Ik weet niet van welke artiest het is, maar er is een nummer van Moving shadow-records dat Silver Rain heet, geloof ik. Dat is zóó goed (vind ik). Jammer dat ik die plaat had uitgeleend aan een meisje waarvan ik geen telefoonnummer en/of adres enzo heb *stom!*
Ik ben in staat die plaat gewoon een tweede keer aan te schaffen.
quote:uhm, volgens mij was het de B-kant van Silver Wolf of was Silver Wolf de B-kant.
Op maandag 23 december 2002 13:34 schreef Slam het volgende:[..]
Volgens mij bedoel jij Silent Reign van Total Science (draai 'm nu met Winamp) inderdaad extreem goed nummer
quote:nu je het zegt (lees: typt).. Volgens mij is dat hem ja. Is dat dat nummer dat heel rustig, beetje ambient is en dan met een regen van hi-hats een ingewikkeld (toch rustig) ritme speelt?
Op maandag 23 december 2002 13:34 schreef Slam het volgende:[..]
Volgens mij bedoel jij Silent Reign van Total Science (draai 'm nu met Winamp) inderdaad extreem goed nummer
quote:Mail me anders maar even.
Op maandag 23 december 2002 18:56 schreef Goofup het volgende:
ik kan niet downloadenzit op me werk te zwoegen en heb thuis geen i-net *snotter*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |