quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Bikkel ben je! En je hebt een bikkelin!
Ja dat begrijp ik nu, Ik had zoiets:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dat was bedoeld als een compliment, Elfje. Allemaal slank en gezond, maar als je er iets leuks van maakt oh zo lekker
SHE!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
oh ja en kweenie wie t gepost heeft: maar groene thee ijsthee met wodka is lekkeren nasty want t klokt zo lekker naar binnen
wrs jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
SHE!![]()
kan alleen maar she geweest zijn..
Nee, eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Iemand weleens Martini-ijsthee gedronken? Vriend van mij vindt dat de bomb, maar ik wa te dronken om te onthouden of het lekker was.
Nee man, best lekker op z'n tijd. Maar de combi met ijsthee lijkt me erg... Naarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind Martini echt om van te rillen zo vies dus ik zal t niet snel proberen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind Martini echt om van te rillen zo vies dus ik zal t niet snel proberen
ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee man, best lekker op z'n tijd. Maar de combi met ijsthee lijkt me erg... Naar
is t ook (staat in Nigella express, is zo klaar ook en heeeeel lekker)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:32 schreef Oblivion het volgende:
Oh, klinkt heerlijk, DE!![]()
Nog geen idee wat we hier eten...
Het is vrijdag en tja....
Einde van de week, niet veel zin om te koken, blabla...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is t ook (staat in Nigella express, is zo klaar ook en heeeeel lekker)
"het is vrijdag en tja..."?
Hmm, het is toch echt middag...quote:
Gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, het is toch echt middag...![]()
JA!!! En ik ga wat doen, van mijn luie reet af!Allemaal, vond het gezellig!
ah... ja ken het daarom flans ik vanavond een hartige taart in elkaar... doet de oven het meeste werkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Einde van de week, niet veel zin om te koken, blabla...![]()
Zo maar eens boodschappen doen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Over Nigella, ik las laatst in de Elle Eten dat zij ook weleens Fluff in haar recepten gebruikte. Nou kan ik met Google niks vinden.
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |