Weet je ook het grootste deel van de tijd nietquote:
True, al zal ik niet huilen om een verloren spelletje... ik ben m'n broertje nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt... Met een andere keeper en de zelfde kansen aan de andere kant hadden we nu huilend in een hoekje gezeten...Same voor De Jong
Het was beeldspraak...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True, al zal ik niet huilen om een verloren spelletje... ik ben m'n broertje niet
Ik kan hem wel behoorlijk tergen als we zelf een spelletje doen en hij verliestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was beeldspraak...Doet je broertje dat?
Zullen we hem inlijsten?quote:We hebben trouwens een hele eigen pagina
Ik print hem uit en hang hem boven mijn bedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan hem wel behoorlijk tergen als we zelf een spelletje doen en hij verliest![]()
[..]
Zullen we hem inlijsten?
Ze hadden een uur terug moeten bedenken dat het niet loopt enz...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk de commentator is het emt me eens
Nee ik had het over de Turkste stylo. Dat dat moet kunnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hadden een uur terug moeten bedenken dat het niet loopt enz...
maar dat is voor mij makkelijk praten, de Russen zijn gewoon beter vanavond
jezus ja...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het nu dan maar op een zuipen zetten?
Wijn en nog een kleine collectie sterk spul zoals disaronno en rum enzoquote:
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En we hebben er nog een gemaakt
Ik had het over een paginaquote:
Het gaat nog druk worden boven bedquote:
Misschien weten we er nog één te produceren voor de anderen chagrijnig terug komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat nog druk worden boven bed
Pagina 7 is altijd vrij rap volquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien weten we er nog één te produceren voor de anderen chagrijnig terug komen
Zit jij op 50?quote:
quote:
Dat is helemaal niet schattig en hij meent niks van de felicitatiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
25
Ah wat schattig Hiddink en van Basten even samen
Zal mij ook benieuwen of er nog dingen gesloopt gaan worden in diverse steden vanavondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blij dat ik toch niet nog even naar het café ben gerendDan was de sfeer nóg slechter geweest dan hier in mijn eentje...
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet schattig en hij meent niks van de felicitaties
Neuh, denk dat iedereen langzaam afdruiptquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zal mij ook benieuwen of er nog dingen gesloopt gaan worden in diverse steden vanavond
Met reclame voor tissues?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk welZouden ze een speciaal reclameblok hebben voor als ze verliezen?
Wat een stommequote:
Zou zomaar kunnen idd, die heeft AH trouwens ook precies op tijd uitverkochtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat een stommeMaar zouden ze bijvoorbeeld de welpiereclames geskipt hebben enzo?
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij heersen over de SC zoals Rusland heerste over het veld net
De verloedering van de taal in het algemeen
Ik kijk al niet meer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zet de tv op een ander net of uit, genoeg voetbal gezien
Niet meer kijken danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk ik een keer naar een voetbalwedstrijd verliezen ze
Aha! Daar ligt het dus aan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk ik een keer naar een voetbalwedstrijd verliezen ze
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aha! Daar ligt het dus aan!
Hmjammjie, heb een voetenbadje opgezetEn TM, daar gáát ons duopolie op de SC
Lekker hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog nooit een voetenbad genomen, het is ook niet zo dat ik de behoefte heb trouwens
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende keer steek ik je ogen er gewoon uit.
Vloeken mag nu nog evenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef Etcetera het volgende:
godverdegodver
Rusland heeft terecht gewonnen hoor
maar toch
godverdegodver
sorry voor mensen die niet van gevloek houden
I hate being rightquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef Etcetera het volgende:
prfff ik wou dat ik al in de kroeg zat zeg.
ik denk niet dat ze Rusland onderschatten, ik ben gewoon bang dat dit allemaal te mooi is om waar te zijn - Oranje speelde zo ontzettend goed- straks komt er zo'n moment dat niks wil en niks lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |