Doe mij ook eens wat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het voordeel is dat ik nu het chillste eten heb; zelf gemaakte maaltijdsalade met rucola, excellent tomaatjes, geitenkaas, gerookte kip, komkommer en honingmosterddressing. En zo frambozen toe![]()
Ik had het zo willen delenquote:
Dat was vanochtend. Je dacht toch niet dat ik de hele dag niks meer ga eten, hè?quote:
Schrokop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had het zo willen delenmaar het is op
Aan gewicht in je koffer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een vraag aan Madmaster
Weet jij misschien hoeveel ik nou eigenlijk mag meenemen uit de VS? En hoe streng controleren ze?
Ik gok voor vanavond op Japans of Indonesisch voor jou...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was vanochtend. Je dacht toch niet dat ik de hele dag niks meer ga eten, hè?![]()
Ik gooi zo nog een bak Thais in de magnetron.
Aanvulling:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan gewicht in je koffer?
Dat verschilt per maatschappij, met de KLM bijv. maar 20 kilo en met Delta Airlines bijv. 22,5 kg...
Zo veel als ze wil dan...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat Nes bedoelt voor hoeveel geld ze gewoon mag invoeren aan nieuwe Amerikaanse kleertjes voor héél weinig geld
Huh, ik zeg toch Thais.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok voor vanavond op Japans of Indonesisch voor jou...
En dat denk ik dus niet, ik lees van jou steeds vaker postings over eten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch Thais.
Ik ga niet vannacht weer eten. Denk ik.
Zie je wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Nee, want mijn Aziatisch is op.
Shit, toch niet. Ik heb nog noodles. Maar ik denk dat ik gewoon een zak chips opentrek. Of een zakje sla opeet.
Wij begrijpen elkaar hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat Nes bedoelt voor hoeveel geld ze gewoon mag invoeren aan nieuwe Amerikaanse kleertjes voor héél weinig geld
Ja dat hoor ik dus ook, want je mag niet meer dan 175 euro oid invoeren, maar als ik nou bijvoorbeeld ook al wat nieuwe kleding aan hebquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo veel als ze wil dan...
Als ze dan maar wat slordig in d'r koffer gooit en de labels er af haalt...
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
En zorg ervoor dat het niet te nieuw oogt en ruikt in je koffer. Lekker slordig proppen.
is dat niet voor iedereen zoquote:
och gossie possie assjebieft wieve wiccyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef wyccie het volgende:
Alle salmiakpoeder is uit mijn lolly gevallen. Ik ben verdrietig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |