uuuhhhm klinkt verrukkelijkquote:
Of juist nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veeeeeeeeeeeeel te weinig gedraaid door 3FM![]()
.
Ik denk Kylie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuuhhhm klinkt verrukkelijk![]()
Als deze bagger van Duffy Meeeeeeeegahit wordt dan luister ik volgende week erg weinig 3FM. Althans, dan zal het geluid aardig vaak op mute gaan.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Of juist niet. Dan krijg je straks ene Roel die loopt te klagen dat hij teveel op de radio komt
Vind ik eigenlijk niet eens zo'n slechte keuzequote:
Dat zou ik dan weer leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet eens zo'n slechte keuze
Misschien dat het dit keer wel Shane Shu - All Of Me wordt? Is nog niet heel vaak op 3FM te horen geweest.
Big Mouth Strikes Again![]()
vrijdag hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef Sirolf het volgende:
Ben ik even een paar uurtjes weg, posten jullie gelijk een half topic vol.
Ik luister Siebelink en Stenders zonder Stenders die in de file staat omdat hij vandaag terug rijd uit Zwitserland maar die later toch nog wel aankomtschuiven is de verwachting op kxradioquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:00 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft Van Velthuysen weer aan.
Ik ben die ene die voor Wolter Kroes gestemd heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:15 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf lacht zich dood om de stemmen op de megahit poll @ 3fmfan. Pallets met stemmen op Ryan Shaw!
Zometeen dus maar even de stats bekijken.
Ah, iemand heeft creatief gedaan met Tor-servers en proxies...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:15 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf lacht zich dood om de stemmen op de megahit poll @ 3fmfan. Pallets met stemmen op Ryan Shaw!
Zometeen dus maar even de stats bekijken.
Wordt weer gezellig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:03 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens aan, Roosmarijn in de Freaknacht vannacht ipv Gerard!
Antiroos.com: Een pallet vol met Die lucht!
ha, leuk!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:03 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens aan, Roosmarijn in de Freaknacht vannacht ipv Gerard!
Antiroos.com: Een pallet vol met Die lucht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |