Goede reis en veel plezierquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:11 schreef Japppo het volgende:
crv, bedankt voor al je informatie!
wij vertrekken morgenochtend rond een uurtje of 7. we zien wel waar we uiteindelijk in basel uitkomen, gezellig zal het zeker zijn als ik het zo lees.
quote:Holländische Fans erhalten eigenen Oranje-Boulevard
Basel. sda/baz. Die holländischen Fans sollen sich auch in Basel wohl fühlen: Am Freitag wurde für sie in der Rheinstadt extra ein Oranje-Boulevard eingerichtet. Davon konnten zuvor die Schweizer, Türken, Tschechen, Deutschen und Portugiesen nur träumen.
Die Holländer sind die ersten Fans, denen die Host City Basel einen separaten Boulevard widmet. Für den Viertelfinal am Samstag werden in Basel mindestens 100'000 Fans aus den Niederlanden und 10'000 Russen erwartet.
Auf dem Messeplatz wird eine zusätzliche Fanzone mit Grossleinwand eingerichtet. Die Kapazität der Fanzonen wird damit auf rund 64'000 Personen erhöht.
Mit dem Auto in den Süden
Die ersten Holland-Fans waren bereits am Freitag in Basel. Der Hauptharst wird die Stadt jedoch im Verlauf des Samstags erreichen. Die Verantwortlichen der Host City gehen davon aus, dass viele Holländer mit dem Auto nach Basel reisen.
Viele Anänger der «Nederlands Elftal» werden zudem mit dem Flugzeug anreisen: Von den 14 zusätzlichen Chartermaschinen, die am Samstag am EuroAirport Basel-Mülhausen erwartet werden, starten 10 in Amsterdam.
Zouden ze oranje zijn ?quote:A5 Karlsruhe - Basel Zwischen AS Lahr und AS Ettenheim in beiden Richtungen Gefahr durch Personen auf der Fahrbahn
je kan naar de RAI gaan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef bmwdevil het volgende:
Het heeft denk ik weinig zin om nu nog naar Basel te rijden he, zal wel helemaal vol zitten??
Valt er in de fanzone van Bern ook niets meer te beleven?? Of ergens anders.. Ze moeten al die Nederlanders die er niet meer bij kunnen toch ergens laten?
quote:Lange file met Oranjefans bij grens
Bij de Duits-Zwitserse grens staat een lange file met Oranjesupporters die op weg zijn naar Basel. Het Nederlands elftal speelt daar de kwartfinale tegen Rusland.
De Zwitserse douane controleert streng bij de grens en laat de Nederlanders één voor één door. Gisteren werd nog de garantie gegeven dat de maximale wachttijd een kwartier zou bedragen.
Intussen zijn de twee grote pleinen in Basel al vol met Oranjefans. Voorafgaand aan de wedstrijd wordt op de Kaserne Riviera feest gevierd. Mogelijk zijn er vanavond 100.000 Nederlanders in de Zwitserse stad voor het EK-duel.
Dat vroeg ik me ook al af eigenlijk. In 2004 niet natuurlijk, in 2000 ook niet, en in 1996 waren er lang niet zoveel mensen in Engeland als nu.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dit soort volksverhuizingen eerder voorgekomen bij een EK?
Ik denk dat dat wel iets te ver is voor een bamboe stokske.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:16 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb een bamboestok in mijn vlag gedaan die erg sterk is. Maar het is 500km vanaf hier.
En dat precies na die gedenkwaardige 21 juni in 1988quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:42 schreef Arcee het volgende:
Nederland verliest voor het eerst op 21 juni een wedstrijd op een WK of EK.
Kan wezen. De wedstrijd tegen Italië heeft wel bewezen dat statistieken niks zeggen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat precies na die gedenkwaardige 21 juni in 1988.
Om 's ochtends vroeg al aan het feest te kunnen beginnenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:06 schreef Timmehhh het volgende:
Was wel tof ja. Waren zaterdagochtend om kwart voor 10 gegaan. Om 4 uur waren we daar, parkeergarage in de stad gepakt, en in de stad feest gevierd. Wat een oranjemassaFanzone was ook tof. Grote kater na het verlies, en daarom meteen teruggereden naar flink wat water te hebben gedronken. Half 12 s'nachts vertrokken, aan 1 stuk doorgereden op tanken na en om kwart over 5 s'nachts weer thuis.
Ik snap trouwens niet waarom sommigen op vrijdagnacht naar Basel vertrokken???
Hmm helemaal nix ? Wij waren rond half 4 bij de grens/douane en hebben in totaal 10 seconden gewachtquote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er nu waar van de verhalen dat om drie uur de grens is dichtgegooid omdat ze het aantal mensen niet meer aankonden
Vreemd, ik heb volgens mij zelfs een van de presentatoren op een van de podia horen roepen dat de grenzen dicht waren gegooidquote:Op maandag 23 juni 2008 12:41 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Hmm helemaal nix ? Wij waren rond half 4 bij de grens/douane en hebben in totaal 10 seconden gewacht
ja ik had ook zoiets mee gekregen ja. Welk klote dat ze die fanzones dicht hadden gegooid.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb volgens mij zelfs een van de presentatoren op een van de podia horen roepen dat de grenzen dicht waren gegooid
je kon er nog makkelijk inkomen, kwestie van ff schoenen uit en door de rijn lopenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik had ook zoiets mee gekregen ja. Welk klote dat ze die fanzones dicht hadden gegooid.
Ik heb niets gehoord over grenzen die dichtgingen.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat was er nu waar van de verhalen dat om drie uur de grens is dichtgegooid omdat ze het aantal mensen niet meer aankonden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |