Tja, het is nu eenmaal policy bij ons.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef k_man het volgende:
Ik krijg zakelijk ook wel eens 'groetjes'. Ik verbaas me daar toch over. Het staat een beetje nichterig.
Spreuken zijn net zo erg als signatures en ondertitels. Brrrrr.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:12 schreef Z het volgende:
Ik vind spreuken in mailtjes erger. Laatst stond er onder de adresgegevens 'Zon op al uw wegen'. Dat bepaal ik g.v.d. zelf wel!
Mvg?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef Z het volgende:
Ik sluit mijn mailtjes af met 'Gr.'. Laatst merkte een collega op dat het net was alsof is gromde naar m'n contacten. Ik overweeg er 'Groet' of 'Met groet' van te maken.
Da's mijn oplossing voor deze netelige kwestie. Kort, kortaf en in geval van navraag toch aantoonbaar beminnelijk.quote:
Jij wil gewoon het slechte in de mens zien, dat is het.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef ShadyLane het volgende:
Dat is nooit aantoonbaar beminnelijk, dat is gewoon kortaf, niets meer, niets minder
Jahaa, je geeft in dat logje ook volmondig toe geen enkel been in het stoken in andermans relaties te zien, C. Zal ik het maar weggooien? Om maar te zwijgen over het dronken geraaskal van IRquote:
Ik kijk mijn collega's wel eens misprijzend aan als ze lachen. Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:
En terecht. De misprijzende blik is één van de laatste verdedigingslinies die je als intelligent en gevoelig mens in een kantoorsituatie rest.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kijk mijn collega's wel eens misprijzend aan als ze lachen. Dat doe je maar in je eigen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |