Ja, Duitsland trapt ze er wel uit... Turkije is dan sowieso erg verzwakt door schorsingen en wat blessuresquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:31 schreef ShadyLane het volgende:
Ah nee! In de loop van de wedstrijd was de 'lichte voorkeur' voor de Kroaten hier toch wel veranderd in een sterke, met die zelfingenomen fratsen van die Semih, en de fluitconcerten van de Turkse supporters.
1 goed ding: een halve finale Turkije-Duitsland is natuurlijk wel tof.
Ik denk dat mijn buren ergens anders kijken, het is zo stil hiernaastquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:33 schreef ShadyLane het volgende:
Dat zegt niks. Je hoeft niet te kunnen voetballen om een wedstrijd te winnen, is vanavond maar weer eens aangetoond.
Het getoeter is al losgebarsten. Dat snap ik dan ook wel weerAl zouden we met Nederland morgen nog zo onverdiend winnen, door is door!
Misschien is het wel gewoon met z'n papa en mamaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:58 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ken het hele etablissement niet. Maar het moet wel een enorm lekker wijf zijn wil je er de kwartfinale voor willen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |