Ja, eigenlijk wel. Tot nu toe wel. Waarom? 1) Ze begrijpen mijn emotie niet minder dan vrouwen, maar 2) Mannen zijn in staat om mijn emoties/gevoelens goed te doorgronden, analyseren en rationaliseren. En dat laatste maakt mannen, over het algemeen, zo compleet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mag ik toch nog één vraagje aan jou stellen?
bedoel je dat jij beter met mannen kunt praten over je (zeg maar effe een beetje truttig) ''diepste'' gevoelens dan met vrouwen?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:52 schreef kraaksandaal het volgende:
Waarom zitten er zoveel vrouwen in dit topic?
Verborgen kennis is sowiesoquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Insgelijks. Vooral die .pdf's zijn sexey
Misschien omdat ik man ben dat ik in vrouwen vind, wat ik in mezelf mis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Klopt, mijn vraagstelling klopt niet.
Maar toch vind ik dat ik voor emotionele zaken beter terecht kan bij een manfiguur. Ik heb het idee dat vrouwen niet echt weten hoe zij goed/normaal op emoties moeten reageren. Het is niet naar tevredenheid. Maar goed, het is mijn beleving natuurlijk.
oké snap ik wel, maar bij mij is denk ik toch wel omgekeerd maar ik zou ook niet zo snel mijn hart uitstorten bij een man denk ik, (ja natuurlijk wel als ik een probleem heb met mijn eigen vent, maar dat lijkt me wel normaal, als hij een probleem heeft hoor ik dat ook en eigenlijk denk ik dat hij minder snel zat praten hoeveel zorgen hij zich maakt over zijn zieke moeder tegen zijn vriend(en) dan tegen mij, om maar even een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:53 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Tot nu toe wel. Waarom? 1) Ze begrijpen mijn emotie niet minder dan vrouwen, maar 2) Mannen zijn in staat om mijn emoties/gevoelens goed te doorgronden, analyseren en rationaliseren. En dat laatste maakt mannen, over het algemeen, zo compleet.
Maar goed, nogmaals, het is mijn beleving.
1) Ze begrijpen mijn emotie niet minder dan vrouwen, maar 2) Mannen zijn in staat om mijn emoties/gevoelens goed te doorgronden, analyseren en rationaliseren. En dat laatste maakt mannen, over het algemeen, zo compleet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:03 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Misschien omdat ik man ben dat ik in vrouwen vind, wat ik in mezelf mis.
< Oeh, die is diep, hoofdpijn>
Ik blijf het hokjesdenken vinden, ik kan met sommige vrouwen prima alleen over voetbal praten en met sommige mannen prima alleen over gevoelens.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké snap ik wel, maar bij mij is denk ik toch wel omgekeerd maar ik zou ook niet zo snel mijn hart uitstorten bij een man denk ik, (ja natuurlijk wel als ik een probleem heb met mijn eigen vent, maar dat lijkt me wel normaal, als hij een probleem heeft hoor ik dat ook en eigenlijk denk ik dat hij minder snel zat praten hoeveel zorgen hij zich maakt over zijn zieke moeder tegen zijn vriend(en) dan tegen mij, om maar even een voorbeeld te noemen.
maar eerlijk gezegd denk ik dat het héél sterk afhangt van de persoon, misschien ben jij gewoon meer een ''mannen-vrouw"" (niet te verwarren met manwijf want zo bedoel ik het niet, maar ik denk dat je dat wel snapt... en ben ik meer een ''vrouwen-vrouw"
jeetje moeilijke stellingen maakt jij![]()
ik ben benieuwd hoe de mannen die hier zijn erover denken,
stel dat ze een écht probleem hebben, dus vergeet even dat bier en tieten gedoe, da's best leuk denk ik mannen onder elkaar, maar stel........ ziekte, dood van familielid of geliefde bespreken mannen dat ook onder elkaar net als vrouwen?
en onzekerheden over lichaamsbouw of dat soort dingen..........
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:09 schreef kraaksandaal het volgende:
Mijn vrouw was bijna dood en kon er met mannen niet goed over praten.
Ik had toevallig 8 dagen vrij en mijn geliefde vrouw stond de coniferen te knippen tot ze ineens een zeer grote pijnscheut kreeg.
Diagnose bij de dochter was nog blindedarm maar bleek tocht iets ingrijpenders te zijn.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik blijf het hokjesdenken vinden, ik kan met sommige vrouwen prima alleen over voetbal praten en met sommige mannen prima alleen over gevoelens.
Ik zit toch niet in een tijdcapsule terug in de tijd?
Ik snap er niet veel van, maar wat ik zo begrijp is het niet goed gegaan dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:09 schreef kraaksandaal het volgende:
Mijn vrouw was bijna dood en kon er met mannen niet goed over praten.
Ik had toevallig 8 dagen vrij en mijn geliefde vrouw stond de coniferen te knippen tot ze ineens een zeer grote pijnscheut kreeg.
Diagnose bij de dochter was nog blindedarm maar bleek tocht iets ingrijpenders te zijn.
Kortom, we zijn allemaal mensen met onze eigen dingen, tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee wees niet bang ik stel het nu allemaal héél erg zwart/wit om duidelijker te zijn anders wordt het helemaal een warrig verhaal, tuurlijk kan ik met een man ook wel een gesprek hebben over gevoel en met een vrouw, nou ja niet over voetbal want dat is dan weer niet mijn ding, eh......... nu heb je me eigenlijk wel een beetje tuk want als ik nu iets moet bedenken, voetbal, auto's o.i.d. nee praat ik eigenlijk geloof ik nooit over met mijn zussen of vriendinnen, over eigenlijk van alles en nog wat behalve dat![]()
en ik ben geen type van nageltjes lakken de hele dag, en kleertjes passen ofzo dat vind ik dan weer hélemaal niet interessant maar gewoon ''het leven'' zal ik maar zeggen.....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:21 schreef kraaksandaal het volgende:
Sorry ik raak nog steeds de kluts kwijt.
Ik moest zeer dringend met mijn vrouw naar het ziekenhuis omdat ze in levensgevaar was.
ja precies, ik denk ook niet dat we zo veel verschillen, ik heb ook een zeg maar ''stoere'' man maar inderdaad, haartjes knippen enzo vindt ie ook heerlijk maar goed kan me wel voorstellen dat ie dat niet in zijn vriendenkring gaat rondvertellen (zeker niet dat ik hem af en toe een gezichtmaskertje geefquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kortom, we zijn allemaal mensen met onze eigen dingen, tochIk hou wel van getut met mijn nagels maar ik hou net zo goed van voetbal, bier en tieten
Maar ook van een tranentrekker, Friends, mierzoete sprookjes etc.
Mijn man is een èchte "man" maar kan enorm genieten als ik zijn haren knip en alles er weer netjes uitziet, hij is een enorme tuttebel qua pijntjes maar kan iemand knock out slaan als het zo uitkomt.
Tsja, leuk toch juist, dat mannen en vrouwen zichzelf kunnen zijn en die verschillen zijn minder groot dan sommigen denken.
serieus? is ze dat nu nog steeds dan, ligt je vrouw nu in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:21 schreef kraaksandaal het volgende:
Sorry ik raak nog steeds de kluts kwijt.
Ik moest zeer dringend met mijn vrouw naar het ziekenhuis omdat ze in levensgevaar was.
maar in je profiel staat dat je vrouw bent ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:42 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb dat meegemaakt en blijft altijd bij me, dat schept ook een diepe band die we samen hebben.
Nu komt het weer boven door wat Boularaouz en zijn vrouw ervaren nu.
Misschien is het wel zo dat sommige mannen niet meer zo stoer zijn als vroeger (geen oorlog meer bijv) en daardoor hun vrouwelijke kant leren kennen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja precies, ik denk ook niet dat we zo veel verschillen, ik heb ook een zeg maar ''stoere'' man maar inderdaad, haartjes knippen enzo vindt ie ook heerlijk maar goed kan me wel voorstellen dat ie dat niet in zijn vriendenkring gaat rondvertellen (zeker niet dat ik hem af en toe een gezichtmaskertje geef)
en precies zoals je zegt, als ie een griepje heeft loopt ie te jammeren dat ie dood gaat maar als iemand hem op de weg afsnijd ofzo kan ie behoorlijk agressief worden
en ik kan ook harstikke lol hebben met mannen en hartelijk lachen om de meest ''smerige'' moppen ben niet van porselein ofzo, ik heb ook drie broers dus ben wel wat gewend, en bij een zielige film of docu kan ik lekker janken (tot groot vermaak van mijn ''stoere'' vent die dat dan weer niet heeft)
![]()
zie je leuk toch om daar achter te komen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat sommige mannen niet meer zo stoer zijn als vroeger (geen oorlog meer bijv) en daardoor hun vrouwelijke kant leren kennen.Dàt is pas eng, dat je dus niet meer stoer hoeft te zijn. Geldt net zo goed voor vrouwen, vrouwen zijn allang niet meer alléén moeder en echtgenoot. Dus gaat de "vrouwelijkheid" net als de "mannelijkheid" wat meer genuanceerd worden. En niet iedereen kan daar goed mee overweg.
Wat als je houdt van zoenende vrouwen, maar mannelijke heaumeaux verwerpt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:46 schreef sigme het volgende:
A.S.God,
Wat ik me afvraag, je kent vast wel homofobe mannen. Van dat soort dat griezelt bij het idee een man te zoenen, aan te raken, ook maar *iets* aantrekkelijks te zien in de fysiek van een mannenlijf.
Hoe kan zo'n vent nou van hetero-vrouwen houden? Hij gruwt van wat zij lekker vinden. Hoe kan zo'n vent geloven dat zijn vrouw van 'm houdt?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:49 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb een ruige vrouw, die is stereotiep met wilde hengsten bezig.
wat is heaumeaux ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat als je houdt van zoenende vrouwen, maar mannelijke heaumeaux verwerpt?
Ik ben getrouwd met een vuurpaard, dàt is pas een uitdagingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:49 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb een ruige vrouw, die is stereotiep met wilde hengsten bezig.
Aan de kant gezet door wat hengsten, dat is zuurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:54 schreef kraaksandaal het volgende:
Mijn vrouw gaat elke dag op een hengstenstation haar waarde bewijzen en da's geen lulpraat.
Eerder waren we erg succesvol met wat keuringsknollen.
Loooop maar weer wegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens en meisjes ik wens jullie welterusten het wordt me nu allemaal te warrig allemaal![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Loooop maar weer weg![]()
Slaap lekker en we snappen elkaar idd misschien wel beter dan ik dacht![]()
Welterusten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jongens en meisjes ik wens jullie welterusten het wordt me nu allemaal te warrig allemaal![]()
![]()
Jaja, wat jij wilquote:Op vrijdag 20 juni 2008 04:59 schreef kraaksandaal het volgende:
Niet aan de kant gezet maar wel heel veel respect gekregen.![]()
Veel plezier, ik ga nog ff rukkenquote:
Hermafrodietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga nog ff rukken
Laters
Sinterklaas?quote:
je fotoboek zit op slotquote:Op vrijdag 20 juni 2008 05:05 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Een vrij inhoudelijke baggertopic is mijn topic. Toch nuttig geweest.
Vrouw + rukken = partner rukken of hermafrodiet of eigenlijk een mannelijke user.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 05:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sinterklaas?
Ga je eens verdiepen in sexualiteit
Jij bent echt wazig.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 05:14 schreef kraaksandaal het volgende:
Ineens is daar zo'n beperkte reactie en valt het door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |