True.quote:
Liefde is best wel heel erg gecompliceerd soms. Ongecompliceerde sex kan heel erg geweldig zijn. Alhoewel mijn ervaring leert dat het te vaak ook nog tot gecompliceerdheid leidt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar soms wil je ook wel eens een keer ongedwongen sex. Ik bedoel, bij liefde komt soms een hoop gezeik kijken.
Ik vind het wel een leuk discussiepunt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:55 schreef OldJeller het volgende:
In een dieptepunt beland, gezien de titel?
Gelukkig komt dat bij sex nooit voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
bij liefde komt soms een hoop gezeik kijken.
Hangt ervan af. Als je vantevoren duidelijk bent en niemand verkeerde verwachtingen heeft, kan er weinig misgaan toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Liefde is best wel heel erg gecompliceerd soms. Ongecompliceerde sex kan heel erg geweldig zijn. Alhoewel mijn ervaring leert dat het te vaak ook nog tot gecompliceerdheid leidt..
En als die verwachtingen ook nog eens zo blijven, er geen gevoelens ontstaan, etc. etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Als je vantevoren duidelijk bent en niemand verkeerde verwachtingen heeft, kan er weinig misgaan toch?
Ja, dat gevaar blijft altijd aanwezig. maar goed , je gaat ervan uit dat beiden volwassen genoeg zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als die verwachtingen ook nog eens zo blijven, er geen gevoelens ontstaan, etc. etc.
Dat is waar, maar dan moet je daar tegenover elkaar ook eerlijk over zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als die verwachtingen ook nog eens zo blijven, er geen gevoelens ontstaan, etc. etc.
Of je vind elkaar toch leuk , maar ze heeft al een keer verraden dat ze niet monogaam kan zijn. Dat was dus ook een goed argument om er niks mee te beginnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan moet je daar tegenover elkaar ook eerlijk over zijn.
Maar vaak heb ik met dat soort personen dat ik ze inderdaad aantrekkelijk vindt, misschien zelfs wel gezellig, maar dat ik er niet aan zou moeten denken om er een relatie mee te hebben. Soms heb je de chemistry wat sex betreft wel, maar niet serieus.
Dat is wel iets waarvan het prettig is dat je het eens bent, jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Of je vind elkaar toch leuk , maar ze heeft al een keer verraden dat ze niet monogaam kan zijn. Dat was dus ook een goed argument om er niks mee te beginnen.
Pff.. niet monogaam kan zijn. Niet WIL zijn bedoel je.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Of je vind elkaar toch leuk , maar ze heeft al een keer verraden dat ze niet monogaam kan zijn. Dat was dus ook een goed argument om er niks mee te beginnen.
...want volwassen zijn = geen gevoel meer hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, dat gevaar blijft altijd aanwezig. maar goed , je gaat ervan uit dat beiden volwassen genoeg zijn.
amen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pff.. niet monogaam kan zijn. Niet WIL zijn bedoel je.
Ik bedoel, wat iemand terwijl hij single is uitspookt moet 'ie zelf weten, maar ik vind dat vreemdgaan nog altijd een keuze is, niet iets wat je overkomt oid.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:23 schreef m-niki het volgende:
[..]
hij komt wat teruggetrokken over, niet verlegen, maar...hoe leg ik dat uit, als iemand die vanuit een hoekje alles volgt wat je doet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |