Darn.... V6 2.7 liter.........quote:Op woensdag 17 september 2008 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[..]
Whehehe
[..]
editted to pwn
Maar wel comfort, en een mooi geluidjequote:Op woensdag 17 september 2008 18:21 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Darn.... V6 2.7 liter.........
maar 167pk......
![]()
Ehhh ... je loopt gewoon te patsen met wat je niet hebt en nu voel je je betrapt omdat blijkt dat je een pure wannabe auto hebt. Top is trouwens een stuk lager dan 220 en voor het comfort kan je het ook niet gedaan hebben want de Hyundai Coupé is berucht hard geveerd, shortyquote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef Borovan het volgende:
ik doe het ook niet voor snelheid van de wagentop ligt trouwens hoger als 220kmh
snelheid intereseert me voor geen meter dan had ik wel een evo supra of skyline gehaald.
Dat je ze niet op elke hoek van de straat ziet staan is omdat het een verschrikkelijke ruk-bak isquote:ben er zeker van dat ik met mijn auto meer koppen draai als jullie met je hondatje deze wagen zie je tenminste niet op iedere hoek van de straat staan
So What..?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef Borovan het volgende:
ik doe het ook niet voor snelheid van de wagentop ligt trouwens hoger als 220kmh
snelheid intereseert me voor geen meter dan had ik wel een evo supra of skyline gehaald.
ben er zeker van dat ik met mijn auto meer koppen draai als jullie met je hondatje deze wagen zie je tenminste niet op iedere hoek van de straat staan
Je Hyundai is helemaal geen Jap. Het is een sub-Jap. Een Koreaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef Borovan het volgende:
snelheid intereseert me helemaal niks dan had ik wel een snellere jap gehaalt .
top lager als 220 ? nou niet dus he, duurt misschien lang voordat je wat sneller wilt gaan maar 240 haalt hij dus wel, en zo hard geveerd vind ik hem dus niet, lekker strak door de bochten weinig last van slechte wegenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh ... je loopt gewoon te patsen met wat je niet hebt en nu voel je je betrapt omdat blijkt dat je een pure wannabe auto hebt. Top is trouwens een stuk lager dan 220 en voor het comfort kan je het ook niet gedaan hebben want de Hyundai Coupé is berucht hard geveerd, shorty![]()
[..]
Heb jij je rijbewijs dan al?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
So What..?
Heb nog eergisteren 210 aangetikt onderweg na Venlo (Vanuit A'Dam)...
En dat met een 2.0 16v 4cilinder SR20De Nissan Primera![]()
Als ik nog langer plankte weet ik zeker dat ik de 220 ook had kunnen halen,, alleen is wel onnodige risico.. en was in NL![]()
Top doesn't matter.. 't gaat om het acceleratie en tussen acceleraties![]()
En dat is juist heel simpel met een civic aangezien ie heel licht is en hoogtoerig..
Ben er mee bezig..quote:
Rightquote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben er mee bezig..
Op de 25ste heb ik theorie examen dan 10/15 lessen nemen, (gewoon 1,5 uur per keer) vervroegd rijlessen ..
(+ het was 02:00 snachts, en mn vader was op sinds 04:00, dan heen en weer reizen (duitsland en A'dam) werd hem te veel, dus stelde ik voor om verder te rijden..)
Ik rij sowieso verantwoord, alleen ik wou ff kijken wat hij kon..
Ze gaan bumperkleven omdat je teller zoveel afwijkt.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:03 schreef Borovan het volgende:
top lager als 220 ? nou niet dus he, duurt misschien lang voordat je wat sneller wilt gaan maar 240 haalt hij dus wel
[..]
als ze al niet gaan bumperkleven om te kijken wat er op de achterkant staat
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ook.
Zeker ook omdat er beweerd wordt "sowieso verantwoord" te rijden. Zonder voldoende rijervaring.........right.![]()
@Turquaz, ik kan me herinneren dat je beloofd hebt niet meer te rijden zonder rbw.
Telt dat niet meer?
En dan nog zulke snelheden ook..........![]()
Mooie uitleg, maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Vannelle
![]()
Ik ben mijn belofte niet gehouden![]()
Ik ben een fout begaan, maar dr was zown plastic sjonnie met die ubersize windrek steeds te bumperkleven, remmen met 140 leek me te gevaarlijk dus ging ik ietsjes sneller, hij ging sneller..![]()
Toen ik een beetje meer gas gaf daagde hij me uit.. uiteindelijk heb ik 210 gereden, en kon ie me niet meer bijhouden maar liet hem vervolgens later weer inhalen![]()
I know dat het onverantwoord was.. maar hey, mijn vader is 22 uur op. Hij reed 100 op de snelweg en slingerde bijna van links na rechts.. de arme man was gewoon doodsmoe, slapen was ook geen optie want ik had die dag na school.
Het was 02:00, bijna geen auto op de weg..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooie uitleg, maar daar gaat het niet om.
Je rijdt wéér zonder rijbewijs en nog met snelheden die de recordboeken in kunnen ook.
Ik zit je niet af te zeiken hoor, ws. had ik precies hetzelfde gedaan in jouw situatie en leeftijd, geef ik eerlijk toe.
Bedenk je eens wat de gevolgen kunnen zijn als je gepakt wordt (evt. ongelukken buiten beschouwing gelaten).
Weet je dat de kans dat jij voorlopig je rbw niet eens MAG halen dan levensgroot is?
Da's niet handig als je met auto's wil werken.
Je kunt je toekomst er mee verkloten kerel!
Echt, ik vind dit zo enorm dom, ook van je vader trouwens.
Wie laat zijn kind zonder rbw nou 210 rijden?![]()
Buiten dat....stel dat er wél wat gebeurt.
Weet je voorlopig of al je pech hebt de rest van je leven waar je voor werkt.
En dan heb ik het nog niet eens over de "pech" die medeweggebruikers in dit geval kunnen hebben.
Doe nou niet ajb!
Wacht gewoon tot je je rbw hebt en ga dan ook geen 210 rijden. Of doortrekken tot 220 omdat dat niet kan omdat het in Nederland is.![]()
Als je zo verantwoord was als je beweerde dan zou je nooit achter het stuur gaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben er mee bezig..
Op de 25ste heb ik theorie examen dan 10/15 lessen nemen, (gewoon 1,5 uur per keer) vervroegd rijlessen ..
(+ het was 02:00 snachts, en mn vader was op sinds 04:00, dan heen en weer reizen (duitsland en A'dam) werd hem te veel, dus stelde ik voor om verder te rijden..)
Ik rij sowieso verantwoord, alleen ik wou ff kijken wat hij kon..
Dan ben jij net zo'n lulquote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef raulbouli het volgende:
Ach, er mogen wel meer dingen niet.... heb vroeger ook zo vaak zonder rijbewijs gereden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |