Tja ik zie deze discussie ook nergens op uitlopen behalve op nog meer verhitte emoties.
Ik zie nog geen extra bewijzen en merk alleen maar dat Lambiekje zich nog minder geliefd maakt bij veel mensen.
Lambiekje, probeer voor jezelf eens uit te vinden wat een beetje acceptabel is en wat niet. Het is goed om buiten de reguliere verklaringen van zaken te kijken en om er over te praten, maar er zijn gewoon grenzen.
Zaken als deze liggen gewoon heel gevoelig en jij slingert het met de volste overtuiging de wereld in alsof het de absolute waarheid is, waarna je de boel op jouw manier weer een klein beetje nuanceert.
Je jaagt heel veel mensen tegen je in het harnas, wat niet echt handig is voor als je mensen echt wil overtuigen. Sowieso vraag ik me af of het verstandig is mensen te proberen te overtuigen terwijl het niet eens echt zeker is of dingen wel op feiten zijn gebaseerd. Met name dit onderwerp lijkt echt alleen op mogelijkheden, aannames en suggesties te berusten.
De basis is erg vaag en de beschuldigingen zijn erg grof. Ik denk dat een slotje inderdaad het verstandigste is.