abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59533972
Ik heb onlangs een bonita gegeten. Dat is een vegetarische snack.

www.ijsboerke.nl/images/products/t_1028.jpg

Ik vind het onwijs lekker, maar weet iemand waar ik een grootverpakking kan halen voor een normale prijs. Ik heb zelf al gegoogeld maar mocht niet baten.

Ik wil het zelf kopen dus en niet via internet bestellen ofzo, vandaar de vraag!
pi_59547681
Ik vind het er helemaal niet zo smakelijk uit zien eigenlijk. Wat zat er allemaal in?
Misschien kun je bij je snackbar gewoon een verpakking overkopen voor een redelijke prijs? En heb je al bij de macro ed. gekeken?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:51:22 #3
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_59547800
Het ziet eruit als een groentekroket, maar dan met een 'geinig' vormpje.
Nooit van gehoord, maar het lijkt me best lekker.
pi_59551225
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef mjan het volgende:
Ik vind het er helemaal niet zo smakelijk uit zien eigenlijk. Wat zat er allemaal in?

GESCHIKT VOOR VEGETARIERS BONITA GEPANEERDE GROENTE RAGOUTSNACK.

Bereidingsadvies: bevroren frituren op 180 ºC. ± 4 minuten. groenten 20%, (uien, sperziebonen, maïs, wortel, paprika, bieslook), tarwebloem, plantaardig vet, doorhaalwit, zout, gemengde specerijen. Ingrediënten: groentebouillon(water, uien, sperziebonen, mais, wortel, paprika, bieslook, knoflook), paneermeel(tarwebloem, water, gist, zout, aardappel, rogge, tarwebloem, plantaardig vet, (gedeeltelijk geharde soja olie), doorhaalwit(soja bloem, kalk, maïszetmeel, melkeiwit), groente bouillonpoeder(lactose, plantaardig eiwithydrolisaat, zout, gedroogde groenten, groente-extract (ui, knolselderij, prei, wortel, peterselie), suiker, gistextract, geharde palmolie, specerijen, aroma, maïszetmeel,), zout, gemengde kruiden, specerijen, (selderij), hydroxypropylmethylcellulose, carboxymethylcellulose, natriumglutamaat. Gemiddelde voedingswaarde per 100 gram onbereid product: 205 kcal (=859 kj), koolhydraten 23 g, vet 11 g eiwit 4 g. Diepvriesproduct bewaren bij ten minste - 20 °C. of kouder, een ontdooid of half ontdooid product nooit opnieuw in vriezen, Hierdoor wordt de kwaliteit ten nadele beïnvloed, denk aan de voedselveiligheid en aan uw gezondheid, is dan rijp voor de afvalbak. Simply the best Quality .
pi_59571928
tvp, ik kan ze ook nergens vinden behalve bij de snackbar. Die dingen zijn echt lekker ook aan te raden voor de niet vegetariers die eens iets anders willen.
"Nait slecht mien jong"
  zaterdag 21 juni 2008 @ 10:51:23 #6
3869 David
Drum the drums
pi_59572912
ik vind het idee wel tof, maar zou het liever zelf maken. Lijkt me nog net dat tikkeltje lekkerder en gezonder...
pi_59574782
Zou je een gewone groentekroket ook goed vinden? Die kun je namelijk wel kopen bij de Sligro.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59577602
Gewone groentekroket kun je ook gewoon in de supermarkt kopen, maar dit zal dan wel echt anders smaken, neem ik aan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_59689659
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:01 schreef mjan het volgende:
Gewone groentekroket kun je ook gewoon in de supermarkt kopen, maar dit zal dan wel echt anders smaken, neem ik aan.
Die heb ik één keer gehad, zat een hele dikke haar in, ik hoef ze nooit meer.
Als je een natuurwinkel in de buurt hebt moet je de kroketten (of bitterballen) van vetara eens proberen. (maar daar heb je niets aan als je friet gaat halen natuurlijk)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')